Gå til innhold

Noen som driver familiebarnehage her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har lenge hatt lyst til å starte familiebarnehage, men nå når jeg endelig har tenkt å realisere drømmen, sies det at det er veldig dårlig betalt... Stemmer dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har ikke drevet det selv, men ei venninne av meg har, hun tjente veldig bra på det, får mye statlig støtte i tillegg til foreldrebetalingene..men hun sa det var veldig slitsomt, og MYE jobbing, hun hadde et par assistenter, men ofte sykefravær ogsånt gjorde det slitsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drevet, og man tjener utrulig mye på det! Men fytti for et slit! Og særlig hvis man har sitt eget barn der. Jeg kunne ikke tenkt meg å gjort det igjen. Men var verdt pengene og erfaringen, samt det å være med barnet mitt istedet for å sette det i en annen barnehage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at man kan få syke summer! Stemmer dette? Hvor mye tjente dere? Og hvordan "blir" man en familiebarnehage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kontakte kommunen din. Du finner summer på hva en familiebhg tjener på nett. du får penger per barn som er i bhg. Du må ha godkjente lokaler, regnskapsfører, utdannet førskolelærer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...