Gå til innhold

Gor noen rennesteins-rotter som blir brukt til å vise klær fra diverse forhandlere på Finn!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

to eksempel i farta.

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26509632

 

http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26507844

 

og hun ene blonde som blir brukt en del ser jo ut som hun trenger en exorsist.

 

Og nå gleder jeg meg til kommentarene om at jeg er misunnelig. Moahaha..

Men folk med estetisk sans vet at det ikke er mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eh ja, ...men de fleste som blir hardt sminket, iført en slik kjole og oppstilt med leopardmønster i bakgrunnen, vil egentlig se ut som de kommer fra rennesteinen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår ikke helt innlegget ditt..?

 

Dette er jo bare vanlige modeller... Antakelig fra østblokklanda eller Russland. Trodde du det var noen som var plukka opp fra Oslos gater, kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, The devil is coming.

 

 

Så skikkelig skumle ut. Tipper de som har tatt bildene er lite proffesjonelle og har brukt billig utstyr og billige modeller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, alltid noen som må dra Russland inn i alt negativt med jenter. De fleste av oss russiske jenter ser akkurat likedan ut som dere norske, minus joggebuksa. Stopp hetsing, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordommer? Det er vel ikke min feil at russere som er på dagsbesøk i Norge lukter annerledes? Ikke på en dårlig måte, men de fleste later til å tro at parfyme, det er noe man skal dusje i.

 

Ja, jeg er så utrolig misunnelig. Jeg vil også bade i pafryme, gå blant folk og se at hvert tredje menneske brekker seg pga lukta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo utseende, sminke osv man snakker om i denne tråden, ikke parfyme. Har forresten flere norske kollegaer som bader i parfyme (mest damer over 40 år), så det er ikke noe russisk fenomen akkurat. Må forresten si meg enig i at mange middelaldrende russiske damer misbruker parfyme de også.

 

Jeg kom med kommentar om misunnelse fordi jeg trodde du mente utseende på jentene, fordi de fleste russiske kvinner som bor i Russland ikke kler seg som Illusion-modellene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du langt oppi nord-øst?

Helt enig med deg forøvrig.. Russerne merker man på lang avstand. Damene dusjes i parfyme ved grensepassering tror jeg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha. Slikt sett har jeg heller ikke vansker med å skille ut russiske kvinner som er på besøk, de kler seg veldig spesielt.

Deres definisjon på å pynte seg og min definisjon er totalt forskjellige.

 

 

Russisk eller ikke, Illusion modellene ser ut som horer.

Bryr meg pent lite om hvor mye de skal selge klærne, hele nettbutikken virker useriøs pga de jentene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det mange damer som bor og jobber fast over hele Norge da. Ikke bare de som er her på dagsturer. Og på dem som bor her fast kan man umulig se hvor de kommer fra hvis de ikke har veldig spesielle ansiktstrekk eller snakker gebrokkent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...