Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Del Skrevet 8. september 2011 -.sliten av det .og jeg bekymrer meg mye for alt jeg må være med på etterhvert.Når barnet mitt begynner på skolen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #2 Del Skrevet 8. september 2011 Får du hjelp for angsten din? Hvis ikke så er det en psykolog rett sted å begynne:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Del Skrevet 8. september 2011 klarer du å være en god mamma da? Jeg mener ikke å være ekkelt, men det er jo viktig å være reflektert og bevisst slike ting og søke hjelp ved behov. Jeg har selv en mamma som sliter med angst, og har gjort det hele mitt liv. Det har vært mange slitsomme stunder for familien og ikke bare henne. Vi barna har utvilsomt til tider betalt en høy pris for hennes problemer. Hun er likevel mammaen min og jeg er glad i henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #4 Del Skrevet 8. september 2011 Mange er nervøse de første gangene de skal gjøre sånt. Ta deg i nakken og gjør det Du trenger ikke like det og det er greit å være redd, men gjør det likevel. Tenk på det på samme måten som om det var barnet ditt som var nervøs for å begynne på skolen eller gå til legen. Det er naturlig å være redd, men man må gjennom det likevell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #5 Del Skrevet 8. september 2011 Det du beskriver 13:27 har ingenting med angst å gjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #6 Del Skrevet 8. september 2011 Hva har du angst for? Har du prøvd kognitiv terapi? Funker for noen , andre ikke, hadde prøvd det som var å prøve, slik at jeg fikk fulgt opp barnet mitt på best mulig måte. Du har mange år foran deg, du er nødt til å ta problemet ved roten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #7 Del Skrevet 8. september 2011 Hvis det er snakk om ekte angst har det nok bare litt med det å gjøre, men omtrent halve befolkningen bruker ordet "angst" om slike vansklige følelser. Hver gang "så angst". Det er veldig mange som har glemt at det er normalt å være redd, men at det ikke kan hindre en i å gjøre nødvendige, ufarlige ting som å gå på et møte. Jo mer man utsetter det, jo værre blir det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #8 Del Skrevet 8. september 2011 Hva er du redd for? Vi er ikke skumle troll som skal spise deg. Bare voksne som tar oss av barnet ditt og ønsker det beste for alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå