Gå til innhold

Tør ikke gå på foreldre møte.Har så angst

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

klarer du å være en god mamma da? Jeg mener ikke å være ekkelt, men det er jo viktig å være reflektert og bevisst slike ting og søke hjelp ved behov.

Jeg har selv en mamma som sliter med angst, og har gjort det hele mitt liv. Det har vært mange slitsomme stunder for familien og ikke bare henne. Vi barna har utvilsomt til tider betalt en høy pris for hennes problemer.

Hun er likevel mammaen min og jeg er glad i henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange er nervøse de første gangene de skal gjøre sånt. Ta deg i nakken og gjør det Du trenger ikke like det og det er greit å være redd, men gjør det likevel.

Tenk på det på samme måten som om det var barnet ditt som var nervøs for å begynne på skolen eller gå til legen. Det er naturlig å være redd, men man må gjennom det likevell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har du angst for? Har du prøvd kognitiv terapi? Funker for noen , andre ikke, hadde prøvd det som var å prøve, slik at jeg fikk fulgt opp barnet mitt på best mulig måte. Du har mange år foran deg, du er nødt til å ta problemet ved roten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det er snakk om ekte angst har det nok bare litt med det å gjøre, men omtrent halve befolkningen bruker ordet "angst" om slike vansklige følelser. Hver gang "så angst". Det er veldig mange som har glemt at det er normalt å være redd, men at det ikke kan hindre en i å gjøre nødvendige, ufarlige ting som å gå på et møte. Jo mer man utsetter det, jo værre blir det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er du redd for? Vi er ikke skumle troll som skal spise deg. Bare voksne som tar oss av barnet ditt og ønsker det beste for alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...