Gå til innhold

Dere som er 4-5 uker på vei

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen symptomer?

Jeg har nesten ingen, og jeg blir så bekymret:(

det stikker litt i hoftene, puppene er nesten ikke ømme (bare kjenner det litt når jeg har hatt på meg bh hele dagen), og jeg er veldig tett i nesa(men det kan jo skyldes andre ting)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er forresten 4+5 i dag

Skrevet

Hei TurboMaria,

Jeg er 5 + 2 uke og har også svært få symptomer. Har ikke engang ømme pupper. Jeg er jo forsåvidt glad for å være i så god form, men jeg skulle nesten ønske jeg ble kvlam eller trøtt eller noe så jeg viste det var liv der inne. Mulig jeg kommer til å måtte spise de ordene om noen uker....

Skrevet

Hei! Er mer enn 4-5 uker på vei, men svarer alikevel jeg:) Hadde aldeles INGEN symptomer på graviditeten der dere er nå. Kvalmen kom kastet på meg i uke 7+0. For meg er det sikkert tegn med tett nese(andre gangs), tørre slimhinner både "her og der":S Fått en mildere type nesespray av fastlegen pga av det... Du kan nok bare slappe av, symptomene kommer etterhvert, og er du riktig heldig, slipper du unna det verste! Lykke til videre:)

Skrevet

Hei, er 4+5 i dag og har masse symptomer. Dere må gjerne få noen av dem ;) går rundt og er småkvalm hele tiden, sure oppstøt, vondt i livmoren og lysken.. Hmm, sikkert noe mer som jeg ikke kommer på nå :)

Og føler meg utslitt heeele tiden..

Skrevet

Hei, jeg er vell 4+7 uker på vei... eller 5 uker.. litt usikker.. Men jeg har hatt symptomer siden jeg fant det ut. og det er en uke siden.

Jeg har masse symptomer jeg..

- kvalme på morningen

- halsbrann

- ømmebryst

- stikkninger ofte

Får også vondt når jeg reiser meg opp.. så må gjøre det virkelig sakte.

- lit vondt i bekkenet.

Tror nok det kommer snart. eller så er du bare heldig :)

Skrevet

Glemte å skrive halsbrann og ømme bryst på kvelden :P

Skrevet

Det er ganske så rart... de som har masse med symptomer vil ikke ha dem, og de som ikke har dem lengter etter dem! Jeg er i uke 6 og har lite symptomer...eneste jeg har lagt merke til er at mine miniatyrbryster har blitt bittelitt større, jippi! Men kunne også tenkt meg litt mer symptomer, bare for å føle at det er noe på gang der inne liksom... Håper de dukker opp så smått etterhvert iallefall :)

Skrevet

jeg kunne gitt bort noen av symptomene, men ikke alle, er jo en liten forsikring på at ting ikke har gått galt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...