jobber med saken har klart det Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Er det ikke rart at noen dager burde man bare ikke stå opp av sengen? Vet liksom at dette blir en dårlig dag. I dag er en slik dag! Har nesten ikke sovet i natt ( lite søvn= dårlig dag), blitt forkjølet, så det føles ut som om hodet snart skal dette av. Lagt med kynnere i utallige timer, og nå er de helt borte. Et bilde falt i bakken, så nå er det glassbiter over alt. Har ikke giddet å plukke det opp enda. Vi leier ut et hus, han som bor der betaler aldri leien i tide. Nå er det 2 uker siden han skulle betalt... klikker snart for meg. Men det er familie, så det er litt ekstra vanskelig å kaste han ut.. men vi trenger jo pengene.... Jeg er kjempe sulten, men det er ingenting som frister i skapet. Og hormontrollet har inntatt meg for fullt!! Hater å være hormonell...... Å så sinna!! Håper dere andre har en fin dag:)
Lille*Frue* Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Hadde en slik dag i går jeg.. Alt var forferdelig -.- Ikke noe hjalp ;p hehe.. Også leste jeg at du leier ut til familie?! Dumt, ett godt råd til alle utleiere er å ikke leie ut til familie.. Det kan skape unødig mye familiekrangler hehe.. Ikke alltid sånn, men greit å ha det i bakhodet Også håper jeg du får en bedre dag i morgen
09+11+15 <3 Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Føler jeg har en hormonell uke jeg. Min sønn har blitt et ordentlig trassetroll og min mann jobber døgnet rundt pga krise på jobben. Hormonmonster og trassetroll er en dårlig kombinasjon. Takk Gud for barnehagen! (nå følte jeg meg litt stygg). Men med dårlig kropp og verre humør har jeg nesten nok med meg selv, de neste ukene kan ikke gå fort nok.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå