Gå til innhold

IVF i utlandet

Anbefalte innlegg

Noen som har gitt opp i Norge og forsøkt dette i Danmark eller Sverige og endelig blitt gravide?

I utangspunktet ikke noe "galt" med hverken meg eller samboer, så ordinær IVF er behandlingsform. Ser i hvert fall at Danmark kan hjelpe egget å "hatche" eller "klekke" om man vil :)

Tar gjerne i mot tips til klinikker også.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143556090-ivf-i-utlandet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Vi skal prøve lykken i Danmark(vi er ferdige med forsøkene i det offentlige her i Norge,og vi drar heller til Danmart enn privatklinikk her i Norge),og der skal vi benytte oss av "hatching metode",for det har de vist gode resultater med,så da må det prøves.

Er litt uskikker på klinikk,men blir Maigaarden eller Ciconia:-)

Vi har brukt Aleris, og dekket kostnader selv.

Hold meg oppdatert på prosessen. Vet du om dere må dit for hver undersøkelse eller samarbeider de med norske gynekologer evnt? Og kan man bare ta kontakt selv eller trengs det en henvisning?

Jeg fikk mensen idag, og må vel gjennom en syklus til før oppstart evnt, så i november bør vi være klare hvis det ikke er ventetid.

Du kan ta kontakt selv,og de samarbeider med norske gynekologer ja,så du går til kontroll dit,du trenger ikke henvisning.

Hvis du tar kontakt med de så vil de fortelle deg når du kan begynne,veldig koselige og hjelpsomme,jeg fikk og snakket med legen selv på begge stedene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...