Gå til innhold

Vært prøver ett år, legen vil vi skal prøve ett år til


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har ikke gått på prevansjon på 3-4 år. Ble gravid og mistet i sa for ett år siden. Har vært prøvere siden da.

Har vært hos legen og fortalt situasjonen. Vi fikk beskjed om å prøve ett år til før han ville starte utredning siden vi er ung. 25 og 26 år. Og siden jeg var gravid for ett år siden.

 

Vi må selvfølgelig bare fortsette å prøve, men håper ikke det går to år før de vil starte en eventuell utredning:(

Viste ikke helt hva jeg skulle tenke når jeg gikk fra legen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da bytter du fastlege, enkelt og greit, så kommer du/dere igang med utredning. Man har "krav" på utredning etter å ha vært prøvere i 1 år. Er man over 35 er det bare 6 mnd.

 

Lykke til, har selv vært i din situasjon. (2 ganger, faktisk, slet meg begge barna vi nå har)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt feil av legen din. Grensen er ett år og i realiteten har dere jo prøvd lengre. At dere mistet i sa er nok en grunn for å starte utredning NÅ.

Jeg brukte privat lege da jeg ville ha min andre ivf fordi jeg rett og slett ikke gadd å sitte i kø for å bli hørt. Det kostet ikke mye mer, så om dere har økonomi til det vil jeg anbefale det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en flink gynekolog eller bytt fastlege! Alderen deres burde ikke være vesentlig.

 

Hvorfor skal du bli 26 før dere begynner å gjøre noe hvis noe er "galt" eller kan rettes opp i?? Nei, stå på ditt!

 

Og lykke til =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...