Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg er 33+2 og vi skal legge inn bud på en leilighet idag. Så om vi får den blir det vel ikke flytting før rundt uke 36. Vi skulle gjerne ha flyttet før, men har ikke vært noenting som har vært aktuelt. Jeg kommer ikke til å bære møbler, kun lette saker og stå for pakkingen. Moren min hjelper meg med å vaske ned leiligheten vi flytter fra og fikse den nye. Noen som har erfaringer med å flytte så sent i svangerskapet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #2 Del Skrevet 8. september 2011 Søsteren min flyttet i uke 32, hun løftet den store madrassen til dobbeltsenga og vips gikk vannet... Antagelig ville hun født prematurt uansett, men det gikk når hun anstrengte seg under et løft. Du må lytte til kroppen din og ikke slite deg ut, det er bedre å bruke en ekstra uke på å komme i orden enn å bli fullstendig utslitt. Men ellers går det helt greit å flytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå