Gå til innhold

Dere med skolebarn og barnehage barn også


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har to jenter i barnehagen som får votter fra billigkjedene som f.eks H&M, de koster vel ca 70 kroner paret. Har prøvd dyrere votter også, men de drar de av, har de i vannet osv og blir kalde og våte på mystisk vis uansett. Så jeg har funnet ut at det er bedre med fire billige skiftepar og å bytte votter flere ganger om dagen enn å ha et dyrt par på hele tiden...

 

Har to gutter på skolen og de vil helst ha hansker, har kjøpt dyre hansker til mange hundre kroner på sportsbutikker o.l. som de klarer å revne, slite ut og ødelegge. Så igjen kjøper jeg heller mange rimeligere par som de kan bytte på med og som jeg ikke blir dønnfortvilet over at går istykker ;)

De har gjerne 2-3 par i sekken og bytter når de blir våte. Kjøper hansker til under hundre kroner paret på Obs!, KappAhl, H&M o.l.

 

Dresser kjøper jeg på Stormberg.com

 

Vintersko kjøper jeg på Skoringen, som regel Ecco eller Viking, de har alltid et Ta 2 og betal for 1 tilbud litt lenger utpå høsten. Da kjøper jeg samtidig til alle fire ungene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt didriksons vinterdress i år som ifjor. 900 kr på Nelly.com.

 

Kjøper Sorel vintersko i skobutikken, 600 kr.

 

Kjøper Viking thermo i skobutikken, 400 kr.

 

Votter, lue og hals i sportsbutikken, Hestra votter 350 kr paret, bula luer fra 200-500 kr luen, hals 199.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Troll dress med avtagbart for; 1399,-

Ecco goretx vintersko; 899,-

Viking thermo; 399,-

Hestra ullvotter med langt skaft; 399,-

+ hjemmestrikka ullvotter

 

Har 3 barn, alle får det samme

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar og tips 11:12

 

Har slitt selv når det gjelder votter. Kjøpt dyre votter, de blir revnet av eller blir borte. Så det er kanskje likegreit og kjøpe mange billige...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eldstemann: Stormberg jakke + reflex og skogstad bukse. Reima hansker + noen billige.

 

Minsta: Reflex dress, Reima votter + noen billige votter, ull lue fra Janus. Får Reimadress fra i fjor til bursdagen fra mormor og morfar så har da to dresser

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte sko. Minsta har fått viking thermo og får vintersko litt seinere. Viking eller Ecco.

 

Eldstemann har Ecco vintersko fra i fjor og har doock boots.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...