Gå til innhold

Mannen vil sende oss bort.

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

HI her:

Ser jeg skulle forklart hva mannen har planlagt: Han skal spille data. Han har ikke snakket med kompisene sine (som forøvrig ikke har barn eller familie..). Han har bare gledet seg til fri fra oss. Forstår det jeg, godt med alenetid, men han prøver å "presse oss friske", hvis dere skjønner hva jeg mener. Dersom jenta vår virker litt frisk en stund, sier han at det går vel greit å dra nå? Vi skal liksom dra for enhver pris, slik at han kan sitte hjemme og spille data.

Han får spille så mye han vil mens vi er hjemme, men med sykt barn så må han hjelpe til av og til...

Egoist eller ikke? Jeg bare spør jeg... Hadde forsåvidt vært greit om han var utro, begynner å bli lei av hele opplegget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette handler vel ikke om å ikke skjønne at man blir skuffet dersom noe man har gledet seg til ikke skjer. Men sånn opplever alle av forskjellige årsaker en gang i mellom Her er det sykdom som kanskje forandrer planene, synd men sånn er det nå en gang.

Get over it og bedre lykke neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår deg godt HI! Send han på hue og ræva ut for helgen hva han skal drive å presse dere friske og ut av huset. Makan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...