Gå til innhold

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

For svarte svingende!! I dag kjøpte jeg nye batteri til badevekta, og vet dere hva?? På to uker med riktig kosthold, ingen brus eller kaker, så har jeg ikke gått ned en eneste kg!! Jeg har GÅTT OPP... Tror jeg bare må slutte å spise........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Husk at de fleste badevekter viser forskjellig....når det er sagt....mitt beste tips til vektnedgang er å spise lite og ofte

Da jeg begynte å spise hver 3 time, gikk jeg ned 15 kg i løpet av fire mnd...

Jeg "passer" meg for hva jeg spiser i tillegg....feks unngår jeg brød, har sunt pålegg og forsøker å ha sunne middager...men jeg skeier ut altså....både med godteri og middager...

Lykke til videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanligvis har jeg variert mellom knekkebrød og havregrøt til frokost....men ellers i løpet av dagen knekkebrød eller salat o.l....og for all del: utskeielser ER lov,ellers klarer man ikke å holde "kuren" over lang tid...Så nyt et rundstykke eller to en dag du er fristet...men ha som "standard" at du unngår det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frokostblanding er stort sett fy fy! Dersom du skal spise det, pass på sukkerinnholdet. Stort sett er det slik, de som er gode er usunne:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sjekk kalori innholdet før du spiser frokostblanding. og det de oppgir som en porsjon på pakken er kjempe lite.

 

jeg slanker meg ikke, men legger om kosten. spiser havregrøt med youplait 0,0 yoghurt til frokost.

 

knekkebrød til lunch og kvelds. frukt til mellommåltid

 

spiser samme middag som resten av familien, bare litt mer grønnsaker.

 

sjekk ut grete roede sin vektklubben.no, tell kalorier en periode.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...