andrelillegull Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Bare lurte på om flere hadde vært borti att hodet enda ikke var festet i uke 37+3.. Lille har ligget med hodet ned siden uke 30 ca, men d har enda ikke festet seg? noen andre me samme erfaring? å når evt festet det seg?
miepia30 Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 er 39+3 og hodet er ikke festet. Og det behøver det ikke gjøre heller, det er vanlig at det ikke skjer før man er i aktiv fødsel når man har født før. Men du er kanskje førstegangs? Da er det vanlig at det fester seg noen uker før fødsel ja. Men ingen grunn til panikk, det gjør det nok snart
Mrs. Bouquet Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Er ikke festet hos meg heller, termin i dag.
27dager Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Jeg har to fødsler bak meg, ingen av hvor hodet var festet ved siste kontroll. ALt gikk helt fint, selv ved spontan vannavgang:) lykke tel!
hh83 Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Hodet hadde ikke festet seg hos meg heller når jeg var hos jordmor når jeg var 38+1 men lille gutt lå alikevel med hodet godt langt ned i bekkenet. termin i morgen og skal til jordmor igjen da om ingen ting har skjedd. Men fødselen kunne komme i gang selv om hodet ikke er festet selv om man er førstegangs... så stresser ikke noe med det så lenge jeg vet babyen ligger riktig vei :-D
ToPrinsesser<3 Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Var på kontroll tirsdag denne uken, 1 dag over termin, og hodet hadde da festet seg. Babyen har ligget med hodet ned siste 3-4 ukene før dette, men var ikke festet før siste uken.
Harfåttprinsen:) Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Heisan til meg var det først festet nå tirsdag, var da uke 38+4 så det fester seg nåkk skal du se Min har også ligget med hode langt ned i bekkent siden uke 30
lillemor :o) Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 Hodet er ikke festet her heller, 2 dager til termin. Hodet står såpass langt oppe i bekkenet, så har fått beskjed om å legge meg ned dersom vannet skal gå.
andrelillegull Skrevet 8. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2011 takk for svar alle sammen Da slaper jeg bare av å håper alt går bra uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå