Gå til innhold

Sunwing Resort i Side


schnappi

Anbefalte innlegg

Er det noen som har vært her og kan dele litt erfaring. Er det butikker og restauranter rett utenfor hotellet eller må man ta buss til nærmeste by? Ser så øde ut der, men hotellet ser fint ut. Skal reise med to barn på 3 og 6 år. Er jo greit når man bare kan tasse ut og spise på kveldene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Jeg har ikke bodd på Side Resort, så jeg kan ikke helt svare på det du spør om, men beynner etter hvert å bli litt kjent i Side, så kanskje jeg kan hjelpe litt i alle fall. :)

 

Først: Hvilket Sunwing Resort-hotell er det du skal bo på? Det er et i øst, og et i vest.

 

Begge hotellene ligger et godt stykke unna gamlebyen, jeg vil si at det er taxi-avstand på begge. I alle fall det i vest. Vi bodde en gang på Sungarden Side Resort (kan absolutt anbefales om dere ikke ønsker å bo nær strand). Vi gikk til byen, men det var på grensen til at vi tok taxi. Gikk kanskje i 25 min eller noe sånt, en vei. Det er i alle fall ikke noe kortere fra Sun Wing Resort øst. Det var noen spiseplasser ved det hotellet vi bodde på, men det er et stykke fra det hotellet du evt. snakker om. Tviler på at det er mange restauranter i nærheten.

 

Det vestre Sunwing Resort ligger som sagt i kjøreavstand fra gamlebyen i Side. Det er en gate med noen butikker og spisesteder ved dette hotellet, men å si at det er en by, er nok å ta i :) Dette hotellet ligger imidlertid ved en flott strand (vi var på nabohotellet i sommer), og jeg vet om flere som har vært svært fornøyde med dette hotellet.

 

Om nærhet til sentrum er viktig for dere, så er jeg vel ikke så sikker på at dette er de beste for dere. Når det er sagt, så anbefaler jeg all inclusive, særlig med barn i den alderen. Våre unger i samme alder synes i alle fall det er pyton å gå i byen, og sitte på restaurant. Vi spiser mere, oftere og sunnere med all inclusive. De to ukene vi var der i sommer var vi i byen en dag, og det var fordi det regnet, så badingen ble avlyst.

 

Kos dere masse på ferie! Hilsen ei som synes Side er en topp ferieby :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...