Tia79 - ♥prinsesse♥ 23.07.11 Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 ...når begynner dere å bruke strømpebukse på de små? Syns d er ganske kaldt om morgenen nå, men så blir det jo varmere utover. Nå er jo ikke jenta mi på seks uker den som er mest ute, og når hun ligger i vogna er detr jo lunt og godt, men jeg tenker jo at det trekker en del når hun sitter i bilsetet... Og et spørsmål til, hvor lenge må nyfødtinnlegget være i bilsetet? Syns snuppa begynner å se litt skvist ut...er ikke mange cm å gå på før hun stanger hodet i øverste delen av innlegget. (maxi cosi cabriofix)
hm hm Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Min er 3 mnd, tok ut innlegget i stolen for et par uker siden. Kunne sikkert gjort det før, men det er greit at babyen er sterk nok i nakken. Strømpebukse har vi på noen dager allerede, tar den av når det blir varmere utpå dagen, men det spørs jo hva du har i vogna
Maitrollet Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Husk at du kan ta ut den skumgummiputa i bunn som hun sitter på uten å måtte ta bort støtten rundt hodet. Etter det så kan du bytte hakk på selene. Her bruker vi hodestøtten fortsatt. Har en stor gutt på 3,5 mnd
Valiana Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 I spebarnsinnlegget finnes det en pute som kan tas ut. Du kan jo begynne med å ta ut den, og se om det hjelper på :-) Vi tok vel den ut når jenten vår var to og en halv måned, men burde nok gjort det før. Resten av innlegget forsvant ut ca ved 3 mnds alder.
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Jeg tror lillejenta mi på 7 uker er veldig varm av seg, for det skal ingenting til før hun er klam i nakken, men hvis jeg bruker lammeskinnet i vogna, kan hun ikke ha på mer enn strømpebukse og body, med et teppe over seg, uten å bli for varm. Ellers bruker jeg varme bukser, og da er strømpebukse ikke nødvendig ennå. Men jeg bruker alltid lue utendørs, og på biltur.Det tror jeg er veldig viktig, selv om jeg ser mange bittesmå uten lue.. Når det gjelder bilsetet har jeg et annet sete, og innlegget kan hun bruke lenge ennå. Jeg må bare passe på å dra det så langt opp det går hver gang jeg setter henne i det, ellers glir det ned, og hun blir skvist. Og dette var ikke dumt spørsmål da. Det er ikke lett med påkledning på de små
☀ Lille prinsesse - juli2011 ☀ Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 ... Og varme sokker er kjempeviktig for at hun skal være god og varm:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå