Gå til innhold

De som er imot FRP


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

lurer på hva som oppholder seg i hjernen dems?

 

Blander de mellom kommunevalg eller stortingsvalg?

 

og er de noen bedre selv når de går og slenger dritt om andres parti og andres meninger?

 

For meg så høres de ut som de er naive folk som ikke klarer og tenker 10 år fremover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er ikke i mot frp men jeg stemmer ikke på dem fordi jeg ikke er enig i så mye av deres politikk da gjelder det både stortingsvalg og ved kommune og fylkestingsvalg.

 

deres politik samsvarer lite med hva jeg tror på og mener er best for det samfunnet jeg ønsker å leve i. likevel jo de har noen poeng på noen pungter, det skal de ha men ikke like mange som det partiet jeg stemmer på.

 

om du måtte mene at jeg er dum ell lingened for de jeg ikke erenig med deg så får det være. i min hjerne oppholder det seg mange tanker og følelser om livet generelt og når det gjelder politikk leser jeg hva de forskjelige partiene står for og hva de lover og ser hva som passer best for meg min fremtid og min families fremtid hva jeg tror er best for samfunnet ut i fra de erfaringer jeg selv har gjort og ut i fra hva jeg syntes høres fornuftig og gjennomførbart ut.

 

valg handler jo nettopp om at vi som indevider skal få ytre vår mening om hva vi tror er rett for vårt land. nettopp fordi vi er forskjellige. og jeg syntes det er bra at vi er forskjellige og at vi alle kan tenke selv og finne ut ting selv. vi har jo forskjellige erfaringer og livs situasjoner osv.Det hadde vært kjedelig hvis man skulle gå rundt å være enigeom alt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"For meg så høres de ut som de er naive folk som ikke klarer og tenker 10 år fremover..."

 

 

HAHAHAHAHAHHAH!!!! Dagens :D Takk HI!

 

Der fikk dere tenker jeg, Jonas og Erna og Fabian og Jens og hele den dumme naive gjengen og deres enda dummere tilhengere.

 

Knis igjen og igjen og igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva oppholder seg i hjernene våre.... Hmmm..

Kan det være en realistisk tankegang?

Mulig.

 

Frp har opp igjennom årene:

- Drevet med indirekte hets av ikke-vestlige innvandrere

- Drevet med direkte og indirekte hets av alle til venstre for FrP

- Lagt frem forvirrende og usanne regnestykker i valgkampen, være seg rundt eiendomsskatt, barnetrygd, oljefond mm.

- Tåkelagt/dysset ned fakta ved å spre flere løgner.

 

Jeg kunne fortsatt, men det virker for meg som om en ekte FrP'er ville vist disse tingene.

Greit, du er kanskje bare "politisk" når det er valg, men prøv å følge med.

 

Oppgave: Undersøk uttalelser fra FrP'ere og finn "faktaene" som ligger til grunn. Etterpå så kan du finne faktaene som faktisk eksisterer...

 

Og bare for å kommentere direkte på innlegget ditt:

 

"De som er imot

 

er de noe bedre selv når de går og slenger dritt om andres parti og andres meninger?"

Du vet at man kan være imot FrP uten å slenge dritt om partiet og partimedlemmers/sympatisørers meninger? Mhm, du ordla deg kanskje litt dårlig der, hva?

 

"For meg så høres de ut som de er naive folk som ikke klarer å tenke 10 år fremover..."

Jeg vil gjerne høre din begrunnelse for dette. Hva kommer til å skje de neste 10 årene som FrP er så mye bedre rustet til som regjerende parti i stat og kommune?

 

Håper på svar:D

 

 

Hilsen

Statsviter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, de andre partiene er ikke så mye bedre, de blir bare ikke hauset så opp i media når noe skjer som med FRP som det skal snakkes mest mulig nedsettende om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, prøver du å fortelle meg at media driver heksejakt med FrP?

Ikke få meg til å le. Hva med all kritikk den rødgrønne regjeringen har fåt de siste 13 månedene? Eller hva med kritikken partiet Rødt får? Venstre etter strortingsvalget?

 

Les mer, snakke mindre.

 

Hilsen

Statsviter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som om enkelte tror at dersom Frp kommer "til makten" så kommer landet å gå til helvete:-)

Er jo ikke slik at 1 parti får styre akkurat som de vil.

 

Nå er ikke jeg 100% enig med noen av partiene slik at det er sagt. Jeg synes det er på tide med forandring på endel områder.

Slik som feks. eldrepolitikken. Ap lover og lover. Er en stor skam... Og nedlegging av fødetilbudende.

 

Viktigste er at folk gjør seg opp et standpunkt og stemmer. Kjenner flere som stemmer det samme som foreldrene feks. bare fordi de ikke gidder å sette seg inn i hva de forskjellige partiene står for. Det er latterlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke det at det går til helvette med landet vårt som skremmer meg. det er at hvis frp får makten betyr det at det finnes SÅ mange idioter i dette landet. det er DET som er skremmende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva er det med folk som tar kritikken de får slengt etter seg, og bare slenger denne videre??

For meg så høres de ut som de er naive folk som ikke klarer og tenker 10 år framover er jo helt LATTERLIG fra en pro-frper!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...