Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #1 Del Skrevet 8. september 2011 Hvordan får dere hverdagen til å gå opp..?? jeg har fått tilbud om en jobb med slike arbeidstider..noe som egentlig er fantastisk med min bakgrunn, så er det egentlig mest skiftarbeid. Det jeg ser er at det pga av rushtrafikk vil bli veldig lange dager for minstemann på 10 mnd i barnehage.. den åpner 07 og stenger 1630, da rekker jeg nesten ikke å hente.. Har dere menn som henter.. min mann har også 8-16 i utgangspunktet, men har mer fleksitid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristiiin Skrevet 8. september 2011 #2 Del Skrevet 8. september 2011 Welcome to my world... Jobber 7,5t, men har et lite stykke til bhg. Jeg hater det... blir kjapt ni timer på han.. Glad dette bare gjelder man-ons, da jeg er på skole de to siste dagene. Da får han litt kortere dager. Men liker det ikke... Men sånn er desverre verden, man må jobbe. Go for it Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Del Skrevet 8. september 2011 Ja har lyst til å go for it, men samtidig så studerer jeg også..kunne tankt meg å gjøre feridg de, men tenkte å gå med til 50% studier om jeg tar jobben.. har virkelig behov for inntekt...og har nok studielån..:/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #4 Del Skrevet 8. september 2011 Mannen min har fleksitid, så han slutter gjerne 15, og skal hente jnetene(11 mnd i bhg og ei på 6 SFO). Så jobber hN heller inn på kvelden mens jeg legger. Fin ordning:) SFO stenger også 16:30 her, men bhg 17:15. Lykke til, 8-16 er veldig deilig iforhold til å slipper helger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #5 Del Skrevet 8. september 2011 Har ikke så stor valg her i gården. Poden må være i barnehagen kl730-1645 (barnehagen åpner 0730-1700). Det eller så må jeg være hjemme og lever på sosialstønad...og sånn er det bare når mann ikke har en mann som hjelper til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #6 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg leverer og mannen henter. Da blir ikke dagene så lange for gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #7 Del Skrevet 8. september 2011 Er jo drømmetid når en har små barn egentlig. Jeg er alene så kunne ikke hatt annen arbeidstid egentlig;) Jeg har flexitid så henter ofte 15-15.30 og enda tidligere fredag. Så jobber jeg inn på kvelder og i helger etter leggetid. Selv om du ikke har flexitid er jo tiden flott syns jeg. Om mannen har flexitid bør jo han kunne hente litt tidligere. Er enig i at det blir lang dag for en på 10 mnd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #8 Del Skrevet 8. september 2011 Mannen begynner tidlig, gjerne 7 om morgenen. Så leverer jeg og han henter. Han drar fra jobb senest halv fire. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #9 Del Skrevet 8. september 2011 Jeg er alene med sønnen min, og jobber 08-16. Barnehagen har samme åpningstider som deres, men det går nå helt greit for det. Jeg har litt sånn flexitid, så jeg kommer på jobb rundt kl 09, og drar en liten stund før 16 (må selvsagt "ta igjen" disse timene, det gjør jeg hver tirsdag og annen hver fredag). Jeg har både jobb og barnehage nært hjemmet, så det har kanskje litt å si. I hvert fall har det aldri vært noe problem å få det til å gå opp. Du og mannen får bytte på henting/levering :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #10 Del Skrevet 8. september 2011 Hi her, ja det hadde vært veldig greit om jeg kunne hatt litt flexi tid, og det vil nok kunne gå med tiden..jeg får bare hoppe i det, så får vi ta utfordringene etterhvert tenker jeg takk for svar alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå