Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Har sovit som en prinsessa inatt! Märkligt nog efter strippingen igår... Jordmor nästan praktiskt talat lovade mig födsel innan lördag - så jag satsar på att det är stilla innan stormen... Någon med erfarenheter på detta området? Har lite murringar och kynnere men inte kraftigare än vad de var. Har faktiskt inte kommit så mycket slem efter gårdagens seans heller - någon med erfarenheter på detta? Oavsett - gud så skönt att sova gott inatt. Vi la oss tidigt då vi ville vara förberedda på om det skulle starta inatt - så fick vi sovit hela natten. Lovley!! Så GOD MORGON alla härliga gravida damer! :0)
2 gutter & huleboer Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Det hørtes litt godt ut, for hos meg har det ikke vært slik etter gårsdagens stripping.. Nesten ikke sovet noe i natt, verker både i mage og rygg, og kommer litt blod hvergang jeg er på do... Håper virkelig dette tar seg opp og ikke dabber av nå! Sist gang jeg ble strippet, kom gutten 3 dager etter, å da merket jeg nesten ingen ting!
Gloria ** Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 God morgen Lycklig, ikke lenge igjen nå
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 8. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2011 *heffalomp-mamma m/huleboer* uffa mig - ja för din del hoppas jag det bara tar sig upp och blir färdig - för om man har smärtor och skit då förtjänar man att bli klar! Jag är bara full av energi idag - ska jammen mig gå lös på vindus vasken. Detta härliga norska vädret som varit har gjort att det ser ut som någon praktiskt talet har bajsat på fönstren!!! Dom tog jag för 2 veckor sedan - grrr!
♥tosmåtroll♥ Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 God morgen!! Tror dette med stripping er litt forskjellig fra person til person. Jeg ble strippet 1 uke før termin forrige gang, og hadde da 2-3 cm åpning og var myk og moden. 2 dager etter termin hadde jeg enda ikke født, og ble røsket litt i på nytt...hadde da 3 cm åpning...så noe hadde skjedd. Førte med seg masse maserier osv...men ingenting kjedde....fødte 10 dager etter termin...men hadde da en forholdsvis kort fødsel ca 6 timer, og hadde 5 cm åpning da jeg ankom føden! MEN...har hørt om MANGE som føder bare en dag og to etter stripping, så er du heldig er du en av disse ;-)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 8. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 8. september 2011 Vi satsar på det - hihi! Det hade liksom varit för bra för att vara sant om det satte igång så här. Sist så var det ju sååå trögt. Så jag har liksom liten tro på att jag ska föda av mig själv överhuvudtaget! Men oavsett så är jag såååå happy för att jag har redan nu 2,5 cm öppning... som sagt brukte sååååå lång tid på de cm sist men massa smärtor! Så känns redan som jag vunnit i mini-lotto! ;0)
♥tosmåtroll♥ Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Og når du har født før kan det jo ha større virkning da ;-) Årr..er så nyskjerrig på om jeg overhode er moden eller har åpning...lenge til neste legebesøk...pokker, hadde vært greit med en før termin fødsel gitt...menmen... Får kjøre på med sengekos i helga tenker jeg...og satse på at det kan få sving i sakene :-)
miepia30 Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 Her var det stripping på tirsdag og det medførte ikke store greiene nei. Kun enkelte tak, ingenting i nærheten av den runden med falsk alarm jeg hadde på mandag. I går og i dag er det overraskende fredelig, lite kynnere, ingen masrier. Mystisk. Veeeeeldig stille. Kanskje livmoren hviler før det braker løs for fullt. Har masse energi i dag, all klesvask er tatt, senga er nyoppredd, vaskedama er på besøk, og når hun er ferdig har jeg flere bakeprosjekt på gang. Så satser vi på å våkne i morgen tidlig av ekte rier. 9/9 må da være en super dag å føde på ikke sant? Har ikke lyst å nå timen på svangerskapspoliklinikken i morgen altså, vil være på sykehuset men et par etasjer opp
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 8. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 8. september 2011 Morots hade du någon öppning?? Jepp 9 is the perfect date! Planer om starta födsel inatt jag - dere? ;0)
maimora Skrevet 8. september 2011 #11 Skrevet 8. september 2011 Sitat app fra babyverden: Fått støv på hjernen? Ikke sjelden hører man om kvinner som plutselig får en utrolig trang til å gjøre tak, lister og kjøkkenskap rene, som føder like etterpå. Haha, kansje derfor du har fått vindusvask ånden over deg
*Zena* Skrevet 8. september 2011 #12 Skrevet 8. september 2011 Mye vasking og rydding her også om dagen, hva gjør man vel ikke for å få igang fødsel!!? Deilig med rent hus til babyen kommer da ) Jeg blir med på å føde i natt/ i morgen!! Har 2 cm åpning og utrolig mye press og stikninger, alle kynnerne tar snart knekken på meg ( Var våken tre timer i natt, og er helt slækk idag... Kan ikke disse babyene bare ta hintet og komme ut før de sliter mødrene sine helt ut???! ) Etter å ha ventet forventningsfult hele uken og faktisk trodd at det ble fødsel flere ganger, har jeg nå bestemt meg til å forholde meg til termin, som er om en uke. Og heller planlegge hyggelige ting hver dag, som kan få tankene over på noe annet. Man blir jo gaaaaaal av denne ventingen.... Nå skal jeg jammen trøste meg med kaffe og nylagde kanelboller ) ) Lykke til med fødsel i natt da, jenter!! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå