Gå til innhold

Hvor mange dager igjen Torsdag 8 September?

Anbefalte innlegg

Skrevet

God morgen jenter!!!

Da er det 18 dager igjen på meg :o) Dagens lille høydepunkt, JM time. Dagens nedtur...tror jeg har fått uvi :o(

Jaja... like blid :D Ha en flott graviddag Ladies.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 happy days! ;) still here ladies så idag kan vi skravla lite till!!

Fått mig en god natts sömn - äntligen!! ;0)

Skrevet

-7 dager .. Overtidskontroll med rier som kommer og forsvinner igjen :P skal bli spennende.. Tror ikke på noe lengre men holder meg til at målstreken ikke er langt unna :) dagens positive ting er ay jeg har sovet meg godt igjennom natten tross noen rier :) ha en fin dag !!!

Skrevet

-7 dager her også, uten et eneste tegn på at fødsel er nært forestående. Men, ved bedre mot i dag enn i går - til tross for nesten ikke noe søvn.

Ønsker alle en fin dag!

Skrevet

5 dager igjen. Endelig uvi-fri og sovet godt inatt. Tok nattens maserier på forskudd igår kveld:-)

Skrevet

15 dager igjen, går sakte men sikkert nedover, men 15 kunne like gjerne vært 115. Føles så langt unna.

Skrevet

- 6 dager, men ved godt mot. Ingen tegn til noe fødsel. Fyller dagene med kos. Overtidskontroll imorgen tidlig, gleder meg :D Ha en fin dag jenter!

Skrevet

Termin i dag og ingen tegn til fødsel. Formen er elendig og håper virkelig noe skjer snart. Lykke til dere andre ventende.

Skrevet

30 dager igjen ;) nå er d ikke sååå lenge igjen til lille gutt kommer...

Skrevet

Jeg skal ha ks i morgen:)

Skrevet

12 dager igjen... "pes"... :P og lykken for meg er at de nok setter meg igang på termin pga str på babyen, og akutt keisersnitt forrige gang. Håper å unngå det denne gangen :)

Skrevet

- 2 dager igjen...

Skrevet

34 dager igjen og har begynt å sove så dårlig om natten. Rastløs kropp og ben som verker. Bare ligger å vrir meg i senga. Glad jeg er sykemeldt så jeg har mulighet for å ta igjen litt på dagen.

Ha en flott dag alle sammen :-)

Skrevet

34 dager igjen her også...Bare 9 arbeidsdager igjen....Skal bli deilig med litt fri også. Sove lenge og gjøre alt klart til lille gutt kommer :-)

Skrevet

Jeg har også 34 dager igjen, er egentlig i fin form, men har ikke sovet siden helga, ettersom jeg må opp å tisse opptil 10 ganger hver natt, kan det være normalt? hehe.. Er veeeeldig trøtt på jobb om dagen, gleder meg til permisjon starter så jeg kanskje får sovet litt på dagen!

Skrevet

15 dager igjen! JM time i dag :)

Skrevet

0 dager igjen - termin idag! Tenk det! Tiden har gått så utrolig fort, syns jeg var 32 uker på vei igår!! :D Merker ingen tegn til fødsel...

Skrevet

20 dager igjen!!!

Skrevet

Termin i dag!!! Gått trapper ( 7 etg) men fortsatt ikke tegn til at noe skjer.

Skrevet

18 dager igjen til igangsettelse!!! :) Men kanskje det skjer noe før det? Begynt å kjenne menssmerter i korsrygg, var slik det startet for en venninne. Men jeg vet ikke jeg. Er innstilt på å gå i 18 dager til, selvom jeg er leeeeeeei!! Hehe

Skrevet

17 dager igjen, men kanskje nest siste dag hvis jeg blir satt i gang i morgen:) Blir uansett ikke gående til termin.

Skrevet

Heisan Heisan :) Hær er det 11dager til termin :) JIPPI <3 håper lillegutt kommer snart, men det blir vell overtid skal dere se...

Men krysser alt som kan krysses og sier at det er lov og håpe ;)

Ha en fin dag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...