beccis'en Skrevet 8. september 2011 #1 Skrevet 8. september 2011 Vi må kjøpe ny bil nå, og er usikker på hvilken. Må ha plass til to barneseter, samt ha et stort bagasjerom med plass til tvillingvognen. Noen tips?
Siripiri venter nr.3 Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Vi er veldig fornøyd med volkswagen touran. Har barn nr 3 på vei og får fint plass til 3 barneseter bak. Standard bil for barnefamilier tror jeg :-)
Bolla med 2 små <3 Skrevet 8. september 2011 #3 Skrevet 8. september 2011 Vi kjøpte oss nettopp audi a6, den har kjempe god plass i baksetet. Sambo (som er 186 cm) kan til og med sitte i setet foran det bakovervendte barnesetet, og alikevel ha god plass. Er god plass til søskenvognen også! Hvor tette blir dine? Mine blir det bare 14-15 mnd mellom
Tre rosa kalver Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Vi har Peugeot 4007 suv. 7-seter, men bare 5-seter hvis man vil beholde bagasjerommet. Denne har god plass, og er en av de få det er plass til 3 barneseter, noe vi trenger nå. + Et veldig stort bagasjerom. Kjæresten min nektet at vi skaffet oss en "kassebil", så da ble det denne, noe vi er svært fornøyd med
maimora Skrevet 8. september 2011 #5 Skrevet 8. september 2011 Vi har volvo xc70. God plass både inni og i bagasjerommet
jobber med saken har klart det Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 Vi har en Toyota avensis. Plass til to barneseter og en person i baksetet. Hadde slitt litt med tre barneseter, men det skal vist være mulig. Bagasjerommet er digert...
Mamma i lykkerus Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Har kjøpt oss Toyota Avensis 1,6 l idag
Mummy2be´med to tette:p Skrevet 8. september 2011 #8 Skrevet 8. september 2011 Vi har audi a4 stv. må snart ha to bakovervendte seter i baksetet, og søskenvogn er kjøpt inn med tanke på at den må få plass i takboksen. i bagasjerommet er det nemlig ikke plass, siden hundeburet tar opp 3/4 av plassen. Her blir det pakking i poser i årene fremover!!!
Mrs Mon-e Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 Jeg har bestilt ny bil som kommer om en måned, en Peugeot 508 stasjonsvogn. Måtte pent ha en større bil nå med plass til 2 bakover vendte seter, barnevogn og hundebur. Hundeburet og hun må nok bli hjemme når vi må ha søskenvognen. Jaja... Jeg som drømmer om en Audi A5;)
SNURF 5 GUTTER Skrevet 8. september 2011 #10 Skrevet 8. september 2011 Vi hadde Peugeot 807 den var berre så god plass men har fått det bilmerke langt opp i halsen. Høre den eine etter den andre med den og den feilen og vi fikk problemer og. Så no sitter vi med Outlander 2010 mod.
nalina Skrevet 8. september 2011 #11 Skrevet 8. september 2011 vi har en toyota avensis stv 2l diesel 4-D og en audi a6 allroad(som er til salgs forresten)
beccis'en Skrevet 8. september 2011 Forfatter #14 Skrevet 8. september 2011 Oj takk for mange svar:) nå skal jeg søke opp på finn så jeg får se dem. Har ikke peiling på biler. Hehe. Mine blir helt tette, venter tvillinger:) to jenter 26. September blir jeg igangsatt:) ikke lenge til!!!
beccis'en Skrevet 8. september 2011 Forfatter #15 Skrevet 8. september 2011 Takk for mange svar:) nå må jeg Google og se på finn siden jeg ikke har peiling på biler:) hehe:)
Tuddeli Skrevet 9. september 2011 #16 Skrevet 9. september 2011 Ser det er en viktig kandidat som mangler her: Skoda Superb. Blir nok en sånn på oss snart :-) http://www.klikk.no/motor/bil/biltester/article628133.ece
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå