Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 pleier aldri kjøpe klær brukt til jenta mi, men siden jeg har det trangt økonomisk nå tenkte jeg å se litt på finn. ser det meste koster 10kr http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=30547157 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Nei var ikke dyrt syns jeg. Klærne så også ok ut :-) Ellers kan du sikkert legge ut en annonse selv på finn, at hele og rene klær ønskes pga dårlig økonomi. Mange som er glad for å bli kvitt tøyet de ikke trenger :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #3 Del Skrevet 8. september 2011 Stygge klær så ikke rart det er billig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #4 Del Skrevet 8. september 2011 Så veldig greit ut synes jeg, spør om å få et pakketilbud så blir det enda billigere. Helt vanlige klær fra kjedebutikkene, ikke noe galt med de i det hele tatt. Er mange som gir bort barneklær også, så det kan lønne seg å sette inn en annonse på Finn og f.eks i bladet Foreldre & Barn om at du ønsker å arve pga dårlig økonomi. Mange som gir bort klærne og ikke gidder styret med å selge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå