Gå til innhold

Der kom de fryktede STREKKMERKENE!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, så da var måneder med smøring helt forgjeves :( (uke 36+4)

Her har jeg smurt meg med bodylotion, olivenolje og babyolje i dusjen. Er ikke en eneste dag jeg ikke har smurt.. Huff, visste jo egentlig innerst inne at de ville komme, men tenkte jo at det kunne jo være jeg skulle være en av de heldige, NOT!!

Jeg vil jo alltid vite at disse merkene kun har komt fordi jeg har bært fram et lite vidunder, men i en alder av 25 så er det jo likevel litt kjipt å vite at magen aldri vil bli den samme :(

Huff, måtte bare få det ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår at dette føles kjipt nå, men forhåpentligvis får du et litt annet syn på kropp etter du får den lille. Det gjorde jeg. Det ble ikke så viktig lengre. Jeg var en størrelse 36/38 med fine pupper og strutterumpe. Nå er jeg mer en 38/40 med for mye hud på puppene, segen rumpe, men verdens herligste lille gutteskatt, og en jente på vei....

En venninne av meg har magen full av strekkmerker, men hun kaller det ikke strekkmerker, men kjærlighetsmerker. Det kommer jo av at du har båret fram ditt litt kjærlighetsbarn. Det syntes jeg er veldig fint å tenke på!

Cheer up :o)

Skrevet

Kjærlighetsmerker er det fineste ordet jeg har hørt om strekkmerker:-) Nå ble jeg plutselig ikke fult så redd for å få de :-D

Skrevet

Likte ordet "kjælighetsmerker" Det skal jeg bruke heretter :D Takk for fine ord :))

Skrevet

Åh, jeg kjenner meg sånn igjen.... Jeg har smurt med bodylotion, jeg har smurt med mandelolje, jeg har smurt med hvetekimolje - og alt har gått såå fint helt til for 2 uker siden. Den uka jeg gikk ut i permisjon oppdaget jeg noen små røde streker under navelen, og nå har det jaggu kommet enda et par. Fryktet at de ville komme, for jeg har strekkmerkehud...men hadde trua i det lengste. Ikke har jeg gått opp mye og ikke er magen kjempestor! Allikevel kom de til slutt... Hmmm.... la oss inderlig håpe at jeg klarer å kalle dem kjærlighetsmerker etter fødselen!!

Skrevet

**Snehvit** : Godt det ikke bare er meg ;) Har aldri hatt glattere hud iallefall, hehe.. Men klarer jeg å kalle det kjærlighetsmerker så klarer du det også! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...