Gå til innhold

festesmerter?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har jeg festesmerter???

symptomer:

jeg har hatt sykt vondt i nedre del av magen/rett ovenfor underlivet mandag (05.09.11) til i dag, og har også hatt hvit utflod lotion lignende..

er værst på morraen og kvelden...

hadde eggløsning for nøyaktig ei uke siden i dag (31.08.11).

hva tror dere? håper på svar..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også det, stikking og murring nederst i magen 6-7 dager etter EL. Men har stadig murring/smerter så tør ikke håpe for mye. Har IKM på mandag eller tirsdag så kan oppdatere resultatet da ;-)

Skrevet

ooo ja, det må du svare på!:D jeg har kjøpt en sånn test fra rfsu.. får kjøpt de på butikken og mye billigere enn de på apoteket, koster 69 kr:D

og kan bruke de 6-18 dager etter eggløsning, altså en uke før forventa mensen! tenkte jeg skulle teste til lørdag med morgenurin for skal egentlig ut på byen med alkohol inni bildet, og vil jo ikke ødelegge "noen" hehe:)

har du hatt det sånn før? akkuratt likt hver gang lissom? jeg vet ikke hva jeg skal håpe på jeg da.. for er så lei av å bli skuffa heile tia..:(

Skrevet

ok,nå er det 3/2 dager til jeg skal ha mensen... våknet i dag tidlig med "menssmerter" håper jo på å bli gravid, men pleier alltid å få mensen på nøyaktig samme tidspunkt hver gang, så syns det var rart at jeg har smerter nå...? kan det egentlig kanskje være et tegn på graviditet?:P

Skrevet

Høres ut som det kan være festesmerter du har hatt, og at du har symptomer på graviditet ;) Krysser fingre og tær for deg :)

Skrevet

Jeg begynte med menssmerter 7-8 dager før ikm.(ca 6-7 dager etter el)

Hadde da skikkelig murringer og lotionaktig utflod.

Jeg er gravid nå så for meg var dette et tegn;-)

Anbefaler ikke å teste før ikm uansett om testen sier du kan teste tidligere. Det er 50/50 sjanse for å få falskt svar.

Jeg testet negativt 9 og 11 dpo, men på ikm dagen (14dpo) testet jeg svakt positivt:)

Rfsu er vel heller ikke kjent for å være særlig pålitelig. (heller ikke CBpluss)

Lykke til:) Prøv å hold deg med testing til ikm dagen:)

Skrevet

Åå du hadde også smerter med lotion aktig utflod, en uke etter eggløsning, jeg har hatt "mensenmurringer" på og av i heledag, og etter å ha lest dette fikk jeg litt mer troa på at vi kanskje har klart det, men tør bare ikke håpe på det på en måte... Vi har prøvd i 3 år, og ingenting skjedd så håper jo fortsatt men er så lei av å bli skuffa..:(. Men bare to dager igjen til testing nå:)

Testa med rfsu test 8 dager etter eggløsning men negativ, jeg tente ogsådenne testen var litt rar, eller... At man kunne få Positivt svar på denne og ingen andre så tidlig syns jeg er rart, men måtte jo testes.. Hehe,

Hvilke graviditetstester anbefales egentlig??

Skrevet

de billigstrimlene er faktisk ikke så ille :) Har aldri opplevd falskt svar på de:):)

Heller ikke CB digital, men den anbefales ikke å tas før dagen etter ikm da det trengs relativt mye hcg før den slår ut:)

Lykke til:):) Krysser fingre for deg:)

Skrevet

Ja, jeg har brukt cb eggløsningstester, de digitale med smilefjes, litt dyrt i lengda, men jeg følte jeg ikke forsto meg helt på strimmelene jeg kjøpte på billigtester.no. Følte de ikke virka, eller de viste hvertfall ikke at jeg hadde eggløsning..:s. Men tenker at siden je har vært så fornøyd med cb eggløsningstest digital, så blir d nok det i graviditetstest også:)

Om jeg er eller kommer til å bli gravid engang da.. Hmmm.. Håper ikke på et nytt nederlag til onsdag..

Skrevet

Ja, jeg har brukt cb eggløsningstester, de digitale med smilefjes, litt dyrt i lengda, men jeg følte jeg ikke forsto meg helt på strimmelene jeg kjøpte på billigtester.no. Følte de ikke virka, eller de viste hvertfall ikke at jeg hadde eggløsning..:s. Men tenker at siden je har vært så fornøyd med cb eggløsningstest digital, så blir d nok det i graviditetstest også:)

Om jeg er eller kommer til å bli gravid engang da.. Hmmm.. Håper ikke på et nytt nederlag til onsdag..

Skrevet

Jeg har prøvd nå i 7 år,å nesten sikker på at jeg var gravid. Skal teste onsdag,men har nå fått rosa blødning så håper enda da det ikke ligner på vanlig mens.

Skrevet

ooo spennende, håper du er blitt gravid, kjedelig at du har måttet være prøver i 7 år, har du vært hos lege for det? jeg kvier meg kjempemye til å gå til lege angående dette... det er jo noe jeg vil klare selv..:( men kanskje ikke klarer selv alikevell...:(

eeeeeen dag igjen nå.. gosh, blir spennende, har litt murringer i magen i dag også, kan jo være det er mensen som er på vei, men har fortsatt håpet... :) kanskje ut å kjøpe graviditetstest til imorra:P desperat som jeg er:P haha

får vell be en bønn til de høyere makter, kanskje det skjer noe da... hehe

Skrevet

nei, nei, nei, nei, blei nok ingen spire på meg... som vanlig skjer det jo aldri?! hvorfor meg...

er det noe jeg kan ta for å øke sjansen for å bli gravid?!

er det noe han kan ta for å øke spermkvaliteten?!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...