Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Har sååå lyst til å strekke hullene i ørene mine! Ikke mye men kanskje opp til max 15 mm. Jobber på sykehjem, og der har vi lov til å ha vanlige øredobber, men ikke ringer på hendene og smykker. Noen som vet noe om hvordan reglene for utvidede hull i ørene er? For de som ikke vet hva jeg snakker om, så er det sånn som dette jeg har lyst på http://27.media.tumblr.com/tumblr_l11vl0sw6S1qzj1pdo1_500.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Herregud, det er dritstygt. tenkt over hva som skjer med øra dine den dagen du ikke vil ha det slik lengre???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 å fykj, det er kleint! Sånn smittemessig er vel dette nesten bedre enn vanlige øredobber, men hør med ledelsen på sykehjemmet om du er i tvil. Du skal også vite at ikke alle har samme regler, her i kommunen er det ingen restriksjoner. Men tenk hvordan du ser ut når du er 60 da?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Jaja, noen synes det er kleint, andre liker det Er ikke verre enn å sy dem sammen igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Del Skrevet 7. september 2011 du får ikke sydd dem sammen igjen, det blir som å sy sammen to fingre. De vil ikke vokse sammen uansett hvor godt du syr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #6 Del Skrevet 7. september 2011 Eh, nei. http://www.google.no/imgres?q=ear+lobe+reconstruction&hl=no&client=opera&hs=KAl&sa=X&rls=nb&channel=suggest&biw=1024&bih=509&tbm=isch&prmd=ivns&tbnid=H6F4LT838tirYM:&imgrefurl=http://www.eppleyotoplasty.com/&docid=4MeqeU0ARdhDZM&w=358&h=252&ei=rN9nTu7INozHswb8i5H9Cg&zoom=1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #7 Del Skrevet 7. september 2011 for å få til dette må de først lage sår rundt hele kanten. Altså skjære bort selve hullet. Det er ikke "bare" å sy det sammen igjen... Og når du er 60 år gror du ikke så lett og fint sammen igjen heller, og kan risikere stygge arr... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #8 Del Skrevet 7. september 2011 jaja, det er ikke så farlig. Ingen er særlig attraktive når de er gamle og skrukkete uansett. Dessuten kan man fint strekke opp ørene til ca 8 mm, og de vil da gå tilbake til normal form uten inngrep. Over dette må man fikse litt, men det vil bli minimalt. Så jo, det er "bare" å sy det sammen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #9 Del Skrevet 7. september 2011 for all del, det er dine ører... Men det er dumt for deg at du ikke undersøker mer og tror det bare er å sy, og at du ikke er attraktiv når du blir gammel likevel... Da mangler du (eller nekter å innse) endel konsekvenser du bør ha tatt i betraktning for å kunne ta et veloverveid valg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #10 Del Skrevet 7. september 2011 Deg om det, 2339 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #11 Del Skrevet 7. september 2011 For oss som opplevde både de harde trettiåra og krigen, er det sjokkerende at noen vil operere seg selv helt unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #12 Del Skrevet 7. september 2011 De har ikke lov til å gi deg sparken på grunn av hvordan du ser ut ihvertfall. Det er vanskelig med alt som er "annerledes" på jobbintervju, men du har jo allerede jobben:) Samboeren jobbet på sykehjem en stund med utvidede ører. Husker ikke hvor mye, men ganske store, var aldri noe tema. Piercinger i leppe og nese derimot måtte ut når han var på jobb, bridgen derimot (over nesebeinet mellom øynene) fikk være i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #13 Del Skrevet 7. september 2011 Takk for et seriøst svar 0009:) Skal høre med de når jeg skal på jobb igjen til uka. Sykemeldt ut uka, så tenkte jeg ville begynne såvidt å strekke ørene og ville høre om noen hadde erfaringer eller visste noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #14 Del Skrevet 7. september 2011 Nr 2 her har en heftig øreflipp-utvidelse: http://www.aftenbladet.no/lokalt/-Psken-er-frst-og-fremst-ferie-2030454.html ... og nr 5 ser ut til å være ei... utstillingsdokke?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #15 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg syns jeg har sett på TV engang et program med en som hadde sånne øredingser, og hvor de snakket om hvor ille det LUKTET - kan det stemme? Han kunne ikke ta det ut for da luktet det død og pine. Æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå