Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har, men skjønner virkelig ikke hvorfor. Jeg oppdaterer aldri veggen min, skriver ikke på andre sine vegger eller kommenterer noe. Poster heller ikke bilder. Bare er innpå og ser, og føler det frister å slette profilen. Men hvordan får man slettet den helt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 jeg trives godt uten å vite såmye crap om andre i den konkurranseverden facebook har blitt:) så ingen profil her lenger nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 Nei :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Klart jeg har, det er jo der man får med seg hva som skjer blant venner og familie. Jeg er heller ikke så ivrig på oppdateringer men er innom nesten hver dag for å se hva som skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Del Skrevet 7. september 2011 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #6 Del Skrevet 7. september 2011 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #7 Del Skrevet 7. september 2011 Ei stund har bildeviseren hatt svart bakgrunn, nå er det hvit bakgrunn og jeg får ikke lukket ned bildet etterpå. Tidligere kunne man holde markøren øverst til høyre i bildet, og så kom det et kryss med "Lukk" på. Men dette får jeg ikke fram lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #8 Del Skrevet 7. september 2011 Krysset ligger oppe et stykke til venstre for bildet. og ja, har facebook. Og bruker den semi-aktivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #9 Del Skrevet 7. september 2011 trykk på ESC- knappen :-) Og ja, jeg har facebook. Oppdaterer statusen med jevne mellomrom, men ikke hver dag. Kommenterer ofte andres statuser, og gratulerer noen av de som har bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #10 Del Skrevet 7. september 2011 Burde ha kommet på Esc-knappen selv, etter tjue år med data (argh). Finner fortsatt ikke krysset, men får klare meg uten det da ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 7. september 2011 #11 Del Skrevet 7. september 2011 Ja. Er innom så og si hver dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #12 Del Skrevet 8. september 2011 http://www.slettmeg.no/99-Slett-Facebook-profil gå inn der du. så står det hvordan du gjør for å bli av med den for alltid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. september 2011 #13 Del Skrevet 8. september 2011 På hvilken måte er facebook blitt en konkurranseverden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå