Gå til innhold

Noen som har erfaring med Sorel cub??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har et par til jenten min på 3,5. Kan jeg bruker de som vinterskoene hennes i vinter? Er det ull den innersokken eller bare filt? Holder de på varmen og er noenlunde vanntette?

 

Takker for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det til jenta vår sist vinter, og kommer nok til å kjøpe det i år også. Fikk de anbefalt fra barnehagepersonale da jenta vår var ofte kald på beina (hadde viking goretex vintersko). Etter at hun skiftet til sorel cub var hun varm og tørr på beina, så vi har vært superfornøyde med skoene! Trodde det var ull den innersokken, men skal ikke si det for sikkert. Det er i hvertfall veldig isolerende når det er en sånn løs sokk inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... OK! Tror jeg beholder de jeg har. Håper bare jeg slipper å kjøpe dyre vintersko i tillegg, da. Det viktigste er jo at hun kan gå med dem i alt fra 0- -15 grader uten å fryse...

 

Er de tunge å gå med? Og holder de ute vann selv når det er litt slaps?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er helt supre. Potte tette, og den sokken inni er av ullfilt så de er veldig varme. Kommer aldri til å kjøpe andre vinterstøvler til mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, er de som er på tilbud på obs nå. Tenker det er så individuelt om barna holder på varmen, svetter, fryser, osv, at det nesten ikke går an å spørre folk eller lese tester. Man må vel bare erfare selv på sitt eget barn. Kjører på med Sorel cub i år! Blir jeg ikke fornøyd så vet jeg det til neste år, og gjør ikke samme tabbe :P

 

Takker for svar!

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...