Gå til innhold

Like tynn etter første fødsel, gravidkiloene sitter igjen etter andre?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vil så gjerne legge på meg litt, men sliter sånn med det.

De kiloene jeg la på meg første graviditeten forsvant fort etter fødsel, pluss tre kilo ekstra.

Nå er jeg gravid igjen, og lurer på sjansen da er større for at jeg sitter igjen med "litt ekstra" etter fødsel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har fire barn, og alle kiloene har forsvunnet etter alle fødslene. Innen to uker etter fødselen har jeg veid det samme eller mindre enn jeg gjorde før jeg ble gravid..

 

Men jeg har alle fire gangene lagt på meg i ammeperioden, sulten som en ulv og lavere forbrenning pga ammehormonene har gitt meg 5-6 kilo som har sittet helt til ammingen var over, da forsvant de også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første svangerskap: Veide 68 kg før svangerskapet. Gikk opp til 84 kg. 3 uker etter svangerskapet veide jeg 65 kg og der holdt det seg en stund.

 

Andre svangerskap: Veide 67 kg før svangerskapet. Gikk opp til 84 kg. Etter svangerskapet gikk jeg ned til 74 kg ganske kjapt, men jaggu satt kiloene godt. 2 år etter svangerskapet veier jeg nå 64..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La på meg etter nr en. Da jeg endelig hadde gått ned igjen ble jeg på vei med nr 2. Etter nr 2 gikk jeg tilbake til like tynn etter en uke, men etter nr 3 og 4 sliter jeg litt (tvillinger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slet litt med en del ekstra etter begge mine fødsler, men syns faktisk det var vanskeligere å gå bli kvitt det etter fødsel nr to. Kanskje er du heldig og sitter igjen med det ekstra du ønsker nå etter to :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

håper bare jeg går ned igjen jeg... Veide 68 kg og er nå høygravid og veier 85 kilo! Jordmor sa jeg ikke måtte bli overrasket om jeg nådde 90 kg....... Tenker mye på om jeg blir kvitt vekten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...