Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Hadde vært praktisk å drøye det til over helga, ettersom magen kan komme i ulage av de, og det "passer litt dårlig" akkurat denne helga... Bør jeg ta de likevel, eller kan jeg fint drøye til søndag kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Så lenge du føler deg frisk og rask og ikke slapp og svimmel så kan du vel drøye vil jeg tro? Lider du av jernmangel til vanlig da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 nei, jeg hadde 14, 2 eller noe, grenseverdien for å gi er 12. Så jeg er godt innenfor. Takk for svar, jeg føler meg helt fin, så da drøyer jeg noen dager :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Gjør det Jeg lider av jernmangel, men hadde spist så mye jern før jeg skulle gi blod, og kom akurat innenfor grenseverdien. Men drøyde noen dager med å ta jern selv etterpå for jeg var rett og slett bare lei de **** jerntablettene og det gikk helt fint Anonym over her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå