Knotten & lille persille Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Har hatt så mye maserier i ettermiddag. De gir seg fortsatt ikke og begynner å bli vonde! Nesten redd noe er på gang. Ringte barnevakten tidligere ikveld siden jeg har født fort de andre gangene, men syntes liksom ikke det var vondt nok eller tett nok mellom takene. Nå er vi nede i 10 min mellom den siste timen og de siste 4-5 sammentrekningene har vært vonde! I tillegg renner det slim og gørr (beklager detaljene). Ikke noe blod foreløpig så håper nesten at det gir seg igjen for nå sover barnevakten søtt, hun skulle på tidligvakt kl 6 imorgen og jeg vil ikke ringe igjen for nok en falsk alarm. Huff, er redd for reprise av sist gang, da rakk vi akkurat sykehuset.
nytt bøllefrø i okt Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 lykke til uannsett hvilken vei det går:)
Knotten & lille persille Skrevet 7. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 7. september 2011 Det stoppet heldigvis:-) 3 timer med skitvondt og nå....ingenting. Egentlig greit, håper at det var nattens vondter på forskudd og at det dermed går an å få noen timer på øyet, god natt:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå