Gå til innhold

pris på babyutstyr i Sverige

Anbefalte innlegg

Jeg prøver å sammenligne priser på babyutstyr i Sverige og Norge. Tenker helst på butikker som ligger rundt Svinesund/Strømstad. Har vært inne og sett på Happyland, Babyproffsen og Kattis babyshop på nettet, men det ligger jo ikke ute noe priser der!

Noen som vet om steder jeg kan se priser også?

Eller noen som vet om pris på feks Babybjörn vippestol og Maxicosi Cabriofix?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143554535-pris-p%C3%A5-babyutstyr-i-sverige/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skal til sverige og innom alle disse stedene, så kan gi tilbakemelding etter helgen.

Ifølge bekjente er butikken på Nordby-senteret like dyr som Norge. Happyland vet jeg ikke. Men den som ligger ved siden av Systembolaget i Strømstad skal vissnok være den billigste.

Det kommer nok an på HVA du skal ha =) Emmaljunga vognene er nesten like dyre, men du sparer såklart en del på kursen.

Vi har handlet mest på Happyland og alt av bilstoler vi har kjøpt der (alle faktisk) har vi spart ca 1500-2000kr på (inkl kursen) Ellers kan du bare sende mnail til de og spørre om priser på div også, det har jeg gjort (til Kattis-den ved strømstad systembolaget) og fikk raskt svar, kjempe hyggelig mail tilbake =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...