Gå til innhold

Hva har man på føttene i gymsalen egentlig?


alvamamma

Anbefalte innlegg

Lillegull skal på gym og mor er litt usikker på hav hun skal ha på. Sånne antisklisokker? Husker selv de hvite lekre gymsokkene jeg selv hadde som barn. Fniis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Filifjonka

Antisklisokker er for glatte - paradoksalt nok ;-).

 

Gymsokker finnes fremdeles, så det kan du kjøpe. Mine barn har fått gymsko fra første klasse. Altså et par joggesko med lys såle. Svart såle er ikke lov her i hvert fall, de setter merker i gulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos oss må de ha gymsokker. Joggesko er ikke lov før de kommer i fjerdeklasse. (ganske teit igrunn, siden legene ikke anbefaler dette. Ene barnet vårt har skader i hælene sine, og dette er den største grunnen sa legen. Så vi måtte presse gjennom at hun skulle ha sko, skolen var ikke helt velvillig selv med brev fra lege og en annen spesialist hun var hos)

Men de andre gidder jeg ikke å styre med, siden de har en mnd igjen med gym i en gymsal. Nå er det utegym i to/tre år fremover uansett årstid og vær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har valgt gymsko, med hviit såle og borrelås. Dette fordi jeg selv hater å gå på strømper i en gymsal, og de klarer bedre å løpe med sko mener jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallsko her.

 

Ungene har gått på idrett fra de var 4-5 år og har hele tiden brukt hallsko (lys såle). Mye bedre å løpe på joggesko enn gymsokker, de spiller jo litt ball også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hercule Poirot

Kjøpte hallsko med en gang. Fader heller, det er da så vondt (og mest sannsynlig også skadelig) å springe på de harde gulvene uten sko!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...