SiljeEjlis Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Jeg har funnet ett genialt program på tlf min (android) som heter My days, det er for oss som prøver, der putter du inn sist du hadde mensen, da regner den ut dine mest fruktbare dager, når du bør ha eggløsning iforhold til syklusen og du trykker selv inn når du har sex, så du selv har en oversikt over aktiviteter, osv. Så regner den ut at om du hadde mensen feks den 13 så skal du ha mensen den 10ènde eller noe neste gang. Har dere prøvd det? noen som blir med? Jeg skal iallefall prøve dette framover!
Maiblomst28 Skrevet 8. september 2011 #2 Skrevet 8. september 2011 Hei! Jeg har brukt det siden april. Det er veldig greit. Spesielt siden man kan ta egne notater. Men hvis man vil være helt sikker på el bør man teste med billigtester også. En mnd var jeg plutselig 15 dager forsinket, selv om det aldri skjer. Alle burde egentlig bruke mydays uavhengig av om de ønsker å bli gravide eller ikke. Kjekt å vite når mensen kommer. Jeg har også lastet ned en pregnancy app. Den virker veldig bra. Det eneste som er kjipt er at jeg får beskjeder som "your baby is now 3 weeks old" hver mnd.. og jeg er jo aldri gravid! Men en gang vil det jo være sant
SiljeEjlis Skrevet 8. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 8. september 2011 Jeg tenkte på det jeg også, om man ikke prøver er det veldig greit å vite når mensen kommer og går, om man skal finne ut om hvilken syklus man har osv. Jg syns den er helt genial
Kaktus_86 Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Jeg bruker et lignende program som heter WomanLog. Veldig enkelt og oversiktlig. Logger når man har mens, sex, notater, temperatur, så regner den ut for deg når den frukbare uka er, når eggløsning er og når du skal få TR neste gang. Uansett greit å få en oversikt synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå