Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har vært forelsket to ganger. Først traff jeg eksen da jeg var 17år. Vi flyttet sammen og var sammen i 7år. Rett etterpå traff jeg mannen min. Vi har vært sammen/ gift i 9år. Joda, har hatt småkjærester også, men ikke noe langvarig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 Èn, min nåværende samboer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg har hatt 8 kjærester. Forholdene har vart mellom 1 og 3 år, bortsett fra med min mann som jeg nå er sammen med på 6te året :-) Er snart 37 år... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #5 Del Skrevet 7. september 2011 En ex og min nåværende samboer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #6 Del Skrevet 7. september 2011 3 ordentlige kjærster, og mange andre smågreier... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #7 Del Skrevet 7. september 2011 Kun et ordentlig forhold (2 år) hatt mange date-opplegg,men aldri blitt noe forhold.. er 29 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #8 Del Skrevet 7. september 2011 Om jeg ikke regner med de kjærestene jeg var sammen med på ungdomsskolen har jeg hatt 3 stykker. Var sammen med en gutt i ca 1 år på videregående. Var sammen med en annen gutt i ca 4 år fra siste året på videregående. Ble sammen med nåværende da jeg var 24 år, og er nå 37. Har vært gift i 11 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #9 Del Skrevet 7. september 2011 sikkert ti eller noe siden jeg var 17 vil jeg tippe, med mer eller mindre engasjement haha. møtte mannen min da jeg var 23, og etter det har det bare vært ham :-) fordelen med å ha litt erfaring er at man vet godt hva man lover når man gifter seg, og ikke er nysgjerrig på andre - liksom litt ferdig med det der. Veldig glad jeg "raste fra meg" før vi møttes :-) Han gjorde omtrent som meg - så vi møttes på likefot. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #10 Del Skrevet 7. september 2011 er 23 og har hatt en kjæreste! samboeren min, satse på at han også blir min eneste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå