Gå til innhold

Hva tenker dere når jeg sier "Bulgaria"?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Billig, populært blant en del barnefamilier som chartermål fordi det er billig å reise dit og billig å leve der, populært blant ungdommer pga billig å reise dit, ekstremt lave priser på alkohol og mange utesteder, fine strender, dårlig mat. Been there, done that. Velger det ikke igjen - men smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri igjen!

Var på Golden sand for noen år siden og ble provosert over frekke bulgarere, fulle turister og innkastere som aldri ga seg med mase sitt.

 

Jeg er ofte i syden (ja, jeg er harry) og liker meg best på Kreta, Chaniakysten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri vært der

Men når jeg hører navnet tenker jeg:

1. Høy harry faktor

2. Overflod med turister og blinkende lys (juletre og falsk syden stemnin)

3. Bulagarske menn som tror det er noe og som elsker skandinaviske jenter (og tror de er billige)

4.MYE skjult fattigdom ( et dobbelt moralsk land)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var der for mange år siden, da var det veldig slitsomt. Innkastere overalt. De kom fra begge sider i gå gata. Barn som satt på bakken og spilte trekkspill for å få penger. Vi var også i en dyrepark der, den ene løven manglet et bein :-( Pluss at alle dyrene var kjempe tynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro at jeg skulle ramle over denne tråden,,

Jeg er faktisk i bulgaria nå, sitter på hotellrommet vårt, i nessebar.

dette er ikke en plass vi kommer til å dra tilbake til. Vi liker oss rett og slett ikke her.

Eneste positive tingene jeg har og si er at det ikke er for varmt her, og at det er latterlig billig. ALT er billig! røyk, alkohol, klær, mat, ting og tang..

sjønner godt at gnipeiser drar hit.

Nei, aldri mer hit!! uheldigvis for oss må vi være her helt til tirsdag:(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sunny beach, altfor varmt (tropevarme), skittent, dårlig hygiene, altfor typisk turistplass til at det kunne falt meg inn å reist dit igjen, dårlig mat (mistenker samtlige plasser for å lage mat tidlig på dagen for så å servere til langt på natt da vi stadig vekk fikk severt lunka eller kald mat).

 

Ikke så fornøyd med den ferien med andre ord!

 

En positiv ting da. Veldig hyggelige de som er der fra og jobber på hotell, resturanter og butikker! Servicen er det med andre ord ikke noe å si på (når det kommer til menneskene der iallefall)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...