Gå til innhold

Flere som ser fødeavdelingen og griner??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tørker tårer og snørr her, synes hun er så tøff som adopterer bort babyene sine!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg, hehe. griner og griner.

grein foresten av idol istad og:)

Skrevet

*hånda i været* Jeg grein av ho som adopterte bort... det er så langt unna min virkelighet, å jeg blir bare så hinsides rørt.... snufs :P

Skrevet

Jeg griner! Eller, jeg tror TUTER er et bedre uttrykk. Tårene triller og jeg hikster meg gjennom hver eneste fødsel (og denne adopsjonen). Lurer på hvordan dette skal gå, hehe!

Skrevet

Ja her snakker vi tikkende hormonbombe....Alt kan egentlig utløse neste gråtetokt. Men heldigvis går det fort over :)

Skrevet

Fikk rensa tåregangene her også, ja ;)

Det var mest rørende men hun som adopterte bort. Tenk, så fantastisk for de som fikk adoptere to barn etter så mange år med prøving <3

Skrevet

Ja, hun var tøff. Hadde aldri klart det selv. Så nydelige som de var på slutten der de lå den senga side om side.

Men han der svigerfaren som var med hun ene - jises! Må de ha med seg familie for enhver pris?

Skrevet

Jeg griner av alt for tiden og i går rant tårene som en elv her... mest pga hun som adopterte bort barna...men like mye pga de vanlige fødslene som går så bra... =) =) =)

Men jeg skjønner ikke hvorfor alle MÅ på død og liv LIGGE i senga (det er jo mye bedre å sitte litt opp (min mening såklart) for å få hjelp av tyngdekrafta.....

Og så har jeg lurt på......hvorfor ha med FAMILIE på fødselen?? Det hadde vel aldri falt meg inn å ta med hverken mamma/pappa eller svigers på noe slik.... =)

Skrevet

Tror det med å ligge i senga handler om at jordmødrene og legene har full kontroll da. Tror de er veldig redde for å bli saksøkt dersom noe går galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...