@Tula77@ har fått prinsen<3 Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Morkaken fester seg ikke skikkelig denne gangen heller og jeg kan nok en gang risikere morkakeløsning. Sist gang løsnet halve, men det gikk jo fint da. Huff, ble skikkelig bekymra av hele greien jeg nå. Men skal ha jevnlig kontroll på sykehuset framover i det minste. Enn så lenge har prinsen det bra og ligger over gjennomsnittet heldigvis, men må si dette satte en demper på ting akkurat nå....
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 8. september 2011 #4 Skrevet 8. september 2011 Uff. Hvor langt er du på vei nå? Så lenge du kommer deg til rundt uke 30 så går det jo bra da.
@Tula77@ har fått prinsen<3 Skrevet 8. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 8. september 2011 Jeg er 23+2 i dag. Skal på ny kontroll om 1 mnd., kommer til å bli en lang mnd. tror jeg.... Jeg er redd for at hele morkaken skal løsne for da er det jo ikke mye håp. Har ca. 1 time og 3 kvarters kjøretur til sykehuset så løsner hele og jeg er hjemme er det nok for langt til sykehuset til at det skal gå bra. Men forstod på legen jeg var til at det skal ikke mye avvik til på kontrollene før de får prinsen ut av magen.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 8. september 2011 #6 Skrevet 8. september 2011 Da er du jo snart så langt at de kan redde babyen om det går galt. Men selvfølgelig best om han holder seg inne en stund til. Håper morkaka henger fast minst til uke 30 da.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 8. september 2011 #7 Skrevet 8. september 2011 Når skjedde forløsningen forrige gang? Var du langt på vei da?
@Tula77@ har fått prinsen<3 Skrevet 8. september 2011 Forfatter #8 Skrevet 8. september 2011 Forrige gang gikk jeg helt til 37+3 tror jeg det var. Hadde ingen kontroller da for det var jo ingen som var klar over det. Fødselen startet av seg seg selv og den gikk helt fint. Er bare skremmende å vite om det allerede nå....
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 8. september 2011 #9 Skrevet 8. september 2011 Jeg skjønner at det er skremmende, men det er bedre at du er klar over det og har lav terskel for å kontakte føden, enn at barnet plutselig dør i magen. Prøv å se på det positive og tenk over at god oppfølging sannsynligvis vil gjøre at alt går bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå