Gå til innhold

Hva hadde du sagt om dette var din datter?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, hva skal man si da? Hun er 17 år, og ikke noe unormal til 17-åring å være tror jeg. Forskjellen er at hun har barn.

 

Hvorfor skal vi dibbere på død og liv alltid "si noe" om alt mulig rart?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper jo at døtrene mine som 17-åringer bor hjemme på pikerommet, gjør det godt på skolen, er med venninner på fritiden og lever et helt ubekymret liv. At de venter med å få barn til de er litt eldre....

 

Men om en av døtrene mine får barn som 16-åring, samboer og alt som hører med så kan jeg jo ikke annet enn å aksepterer det og på en måte prøve være stolt av at hun klarer fortsette skolen og greier seg bra. Blogging er vel en så stor del av ungdomskulturen i dag, at det kommer vi nok heller ikke unna.

 

Men ønsker jo ærlig talt med for jentene mine enn livet til denne unge moren, må innrømme det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at jeg spør er rett og slett at jeg forstår ikke hvordan hennes mor lar henne publisere seg selv slik på nett. Silikonpupper som henger, veldig utfordrende stil, helt urealistiske mål i livet.. Får vondt av henne, at ingen viser henne hvordan livet fungerer

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig begrenset hvor mye makt en mamma har over en datter på 17 år som har flyttet hjemmefra og startet sin egen familie gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ville DU sagt HI?

 

Jeg er selv i samme "bås" som hun, dvs jeg fikk også barn tidlig, flyttet hjemmefra og fikk meg samboer før alle mine venner. Men vi greide oss veldig bra og det ser det jammen ut som at disse to også har! Hva vil du at vi skal si, HI? Om min datter får barn når hun er 16-17-18 år, så selvfølgelig er ikke det noe jeg ønsker, MEN jeg ville jo støttet henne og hjulpet henne med det jeg kunne, og det ville jo ordnet seg. I og med at jeg vet hvor mye jobb det kan være å være ung forelder så er ikke det en ønskesituasjon for min datter, men shit happens og man gjør det beste ut av det :) Jeg har aldri, ikke et sekund av min datters liv, angret på at jeg fikk henne, og ikke kommer jeg til å gjøre det heller :) Jeg er 110% sikker på at denne jentas foreldre er stolte av henne, og stolte over at hun har gjort det så bra, at hun er sammen med BF og at de greier å forsørge seg selv!

 

PS. Jeg er glad mine foreldre og svigerforeldre tok imot graviditet og barn med åpne armer, for å ha foreldre som var flaue eller som skyv en bort fordi en får barn tidlig - DET må være fælt.... Håper ikke du er en av disse, HI :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe med at hun fikk barn tidlig å gjøre. Det sa jeg ingenting om. Mener måten hun fremstiller seg selv på nett. Hvor utfordrende hun er rett og slett..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er hennes liv og hennes valg vel? hun er mor og betraktes ikke lenger som et barn.

 

Nei, jeg har ikke silikon, jeg kler meg ikke utfordrende, jeg fremstiller meg ikke på nett eller på tv, MEN jeg fikk barn tidlig. Og du hadde kanskje ikke reagert om hun ikke var ung mor, eller? Hun vokser det helt sikkert fra seg, men jeg må si at jeg skjønner frustrasjonen hennes over å se bra ut, for jeg kommer aldri til å glemme alle de gangene jeg gråt over ekle strekkmerker, overflødig fett/skinn, hengepupper, små pupper, dissete lår/runpe/mage.... Men det går over for de fleste, heldigvis :) At hun har en slik periode er ikke unormalt, og igjen så er det ikke noe du har noe med

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en gang, jeg har ikke nevnt at hun er en "ung mor" !! Det er det du evt dere som henger dere opp i! Men ja, for all del. Synes ikke en mor burde fremstille seg selv på den måten uansett. Ung eller gammel!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får man betalt hvis mange er inne på bloggen din?

Jeg blogger ikke, så mulig jeg er helt bak mål... Ser bare sånn ut på bloggen hennes, så det er jo i såfall en grei måte å legge ut en slik tråd på bim for å få mange til klikke seg inn på bloggen sin...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde dette vært min datter hadde jeg prøvd å snakke med henne ang. klesstilen iallefall.. Prøvd å forklart at måten hun fremstiller seg selv via klær ikke er særlig voksen.. Osvosv.. Har prøvd å fått på henne litt finere klær:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...