Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 eg hadde mensen sist 19 august etter å ha tatt ut kobber spiral, er prøver.. men nå kjenner eg seriøst spark, disse små boblene har vert gravid før så kjenner dem igjen men som sagt har nett hatt mensen pluss eg har ikkje mage ikkje mer en den søte valken min.. er det psyken min som er på tur eller kan eg virkelig være 16 uker på vei uten mage og med mensen når eg med mine to svangerskap har lagt på meg over 25 kilo og var svær som en elefant... why my????? skjønner ingen ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #2 Del Skrevet 7. september 2011 jeg har aldri vert borti noe liknende så jeg kan desverre ikkje hjelpe deg men det kan jo være man leser jo om flere i se og hør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #3 Del Skrevet 7. september 2011 16 uker på vei da du hadde siste mens 19 august? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 7. september 2011 #4 Del Skrevet 7. september 2011 trur du jeg er så dum???????????????? viss du leser innlegget så mener jeg jo det at jeg kan ha vert gravid en stund men med mensen er faktisk flere som er det.. man kjenner jo ikkje spark etter to uker.............................................................................................. jeg kjenner ei som hadde mensen under hele svangerskapet............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå