Gå til innhold

Er det ok å være litt irritert på mannen nå eller?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det var fotografering i bhg idag og jentungen hadde derfor på seg noe litt annet enn en sliten joggebukse. Bildene skulle bli tatt "i lek". På spørsmål fra bhg personalet sa min mann at det var ok at hun hadde jakke på! Noe som akkurat nå irriterer meg grønn! Hva er da vitsen med å ha på litt penere hverdagsklær når man uansett skal kamuflere det hele med en godt brukt allværsjakke........???

 

Urk, stakkars mannen min. Jeg VET det ikke hjelper (og at min irritasjon er meningsløs), men jeg er uansett mektig irritert akkurat nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Barnehagebildene skal være av barn som leker, ville det da vært naturlig om hun var ute og lekte i pentøyet?

Nå får du barnehagebilder som er realistiske, og som viser for all ettertid hvordan hun faktisk var i bhg =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ute bildene ble tatt er det da naturlig at hun har på jakke.

Her i Bergen har det iallfall ikke vært spesielt varmt idag, og lar da ikke ungen fryse for et lite barnehagebilde.

Barnehagebilde skal være et minne fra barnehagen og da skal de se ut som de går i barnehagen. Pynt og stæsje kan dere gjøre før dere skal til vanlig fotograf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEi jeg syns IKKE det er greit å være irritert på mannen for det. Herregud, det er jo barnehagebilder! De skal vel bære preg av at de er tatt i en morsom barnehage hverdag......

 

er ikke jenta di søt uansett klær?

 

Mine ble tatt bilde av ute midt på vinteren et år, med dress og lue, og de var nyyydelige :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke pentøy akkurat, men heller pene hverdagsklær (bukse og tunika)... Også var det faktisk sol, så det ville ikke vært så unaturlig at hun ikke hadde jakke på akkurat idag.

 

Usj, er bare redd halve ansiktet skal være gjemt bak kragen på jakka ol, men vet jo at bildene mest sannsylig blir fine.

 

hi

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jammen hun kan jo ha det gøy i de FINE klærne! Og være nydelig i dem! Hadde det vært midt på vinteren ville selvsagt dress og lue vært naturlig, men idag var det sol....

 

Menmen. Jeg er (heldigvis for min kjære) ikke langsing og irritasjonen begynner å dabbe av. Innen han er tilbake fra jobb om en times tid er det muligens (nesten) helt glemt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...