Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisan alle sammen!

Jeg var til ins søndag for litt over en uke siden og av alle ting begynte jeg å blø i går, jeg. Skal tidligst ha mensen på lørdag, hvis jeg ikke har blitt gravid, også skjer dette...

Lindenberg har den der litt bekymrede stemmen, som han har hatt de gangene jeg har hatt MA'ene mine, så jeg har jo ikke akkurat troen på at dette går veien. Sansynligheten for at det går bra er liten, sa han, men det er en liten mulighet. Må bare vente på at blødningen gir deg og teste når jeg kommer så langt.

Så da lurer jeg på: Har noen av dere hatt festeblødning? Hvordan artet den seg? Var det mye blødning, lenge? Brunt? Rødt? Når kom den i syklus?

All informasjon mottas med takk!

Sukk... trøstespiser after eight og er bittelitteran lei av blødninger nå...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143554129-festebl%C3%B8dning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, ikke sant! :-)

Men bare derfor blir din test positiv, vet du. ;-)

Snakket med Lindenberg igjen idag, og han regner jo med at dette ikke har gått, men vil at jeg skal teste på test-dag, sånn for ordens skyld.

Skal stå over en syklus (kan hende jeg velger å stå over flere), og da blir det crinone etter ins, så får vi se om det gjør susen.

Ja, jeg testet faktisk positivt x2 i dag :-)

Men av erfaring stoler jeg ikke på noe annet enn blodprøven på mandag, og til og med da tror jeg at jeg ikke kommer til å håpe for mye før etter en UL som viser liv. Du kjenner jo dessverre til den avventende optimismen etter en abort.

Jeg begynte ofte å blø før jeg fikk svar på blodprøven (og før jeg skulle ta den) da jeg ble inseminert, så sånn sett var det litt greit å gå over til IVF og Crinone, og dermed få testet i stedet for å hele tiden finne det ut på grunn av mensen. Men da ble jeg jo så nervevrak da jeg skulle ringe og høre resultatet at jeg måtte begynne med hjemmetester i tillegg.

Annonse

Krysser fingrene for at det avr festeblødning!

Jeg hadde det og da kom det en ukes tid før mensen, klart rosa utflod. Ikke mye. Klinikken sa da at festeblødning kommer fra da og frem til mens og at mange tror det er mensen som kommer. Tvitvi med blodprøven!

Ja men, der ser du, du får positiv test nå! :-)

hehe, egentlig er den ikke sånn ordentlig positiv før etter 40 uker, da, har jeg funnet ut... etter fødselen, faktisk. ;-)

Jeg tester fra dag 11, jeg. Litt moro skal jeg ha også da, når man bruker så fryktelig mye penger på dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...