Flaggermusa Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Hvorfor, og hvilke vogner har dere?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Vi har 4 vogner hehe 1 søskenvogn, som brukes daglig (GT Safari Dobbel) 1 Carena reisetrille 1 Emmaljunga City Cross (som minsta sover i på dagen) 1 Basson-vogn, som støver ned oppe på loftet
Babyønske �� Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Har flere ja. 5 stk faktisk, fordelt på 2 barn. Har en Simo Duo, kjøpt til førstemann, og nå i bruk til nr 2. Brukte denne til førstemann var ca 15 mnd. Da fikk jeg litt endret behov og måtte ha en som var litt mindre, kjøpte da en Emmaljunga Scooter. Var meningen han fortsatt skulle bruke Simoen til å sove i, men han nektet, så Scooteren har vært hans hovedvogn siden. Så har jeg 2 reise/shoppingtriller. Den ene, Quinny Zapp ble først og fremst kjøpt for å ha bilstolen på. Men det var jo bare noen mnd, så var ikke den egnet som vogn før ved ca 1 år(pga veldig bratt i ryggen). Den andre, en Titanium Breeze ble da kjøpt som reise/shoppingtrille i stedet for, pga regulerbar rygg. Zappen ble da plassert hos besteforeldre og brukt som trille når vi var der på besøk. Nå er begge i bruk til hvert av barna, stort sett på shopping. Den siste vognanskaffelsen er en søskenvogn, en Phil & Teds Vibe(m/ hardbag). Den er ikke så veldig mye brukt, da behovet viste seg å bli litt endret etter at lillesøster ble født. Men den er jo grei å ha om jeg må ha med meg begge barna alene. Den tar også mindre plass i bilen en Simoen, så om vi skal på noe som krever mer vogn enn bare reisetrille, bruker vi den.
Smil123 Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 Vi har to:-) Har en simo kombi som bare står her hjemme på verandaen- brukes kun til soving (og brukte den seff fra da loppa var nyfødt). Men så kjøpte vi en Easywalker Sky da hun ble større. Denne står bare i bilen og brukes til trille og byturer. Kjempefornøyd. Mye lettere enn simoen.. Kommer til å beholde simoen og ha den i barnehagen:-)
Busy_bee Skrevet 7. september 2011 #5 Skrevet 7. september 2011 Vi har to når jeg får hentet den nye i morgen. Har da en MB Urban Jungle som vi har brukt som bagvogn, men nå når mini må over i sportsdel rimelig snart (7 mnd nå), så ville jeg ha en sportsvogn som er litt lunere og som kan vendes mot meg frem til han blir noe større. Da kommer vi nok til å ta MBen frem igjen. Den er helt fantastisk på trillekomfort synes jeg, så kommer nok til å savne den. Den vi skal hente i morgen er en Emmaljunga NitroCity.
Gjest Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 Tenkte å prøve å bare ha en, men fikk en sportsvogn/trille etter niese, så den er i tillegg. Husker ikke merket. Andre er emmaljunga edge duo, og den vi bruker til daglig. Blir sikkert så vi setter igjen en i barnehage etter hvert ser jeg for meg, har bare ikke startet der riktig enda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå