Gå til innhold

Fikk dere gave fra jobben til mannen når dere fikk barn?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Fikk noe babytøy fra to-tre av mannens kolleger (privat initiativ), men ikke noe fra jobben (offisielt). Stor statlig bedrift.

Fikk ikke noe fra min jobb, men jeg var ikke fast ansatt. Fikk blomster da vikariatet gikk ut et halvt år etter fødselen (standard for alle som slutter). Har ny jobb nå, der er det vanlig å sende blomster enten man har blitt mamma eller pappa, dette er på en relativt stor skole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

barnet er ikke født enda, men har allerede fått masse søtt jentetøy av sjefen til kjæresten min :) Men det er fordi hun er så god og snill, og av hennes egen lomme !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk kjempefin blomsterbukett med en bamse i, har den enda... bamsen.

 

Av min jobb fikk vi litt klær - som for øvrig var akkurat passe, men aldri ble brukt. De hadde kjøpt sommerklær, helt på slutten av sommeren..

Fikk ikke byttet det heller. Men tanken var fin :-)

 

Vi har et barn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tutt1-2-3!

3 barn, 2 menn og 3 arbeidsplasser.

1. STOR blomsteroppsats

2. Blomsteroppsats

3. Jobber i skolen nå, fikk fine selvlagde kort fra hele klassa han var i, bukett fra de to nærmeste kollegene, og en kjempeflott oppsats fra alle kollegaer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1: Masse klær fra H&M

Nr 2:Blomsteroppsats med en teddybjørn + masse klær fra polarn o pyret .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Gåbil med påklistret vw merke, siden mannen er vw frelst ;-) og litt klær. Nå har han annen jobb, men fikk også fra sjefen hans og kona, til barn nr 2. Da fikk vi en ulldress :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De 2 første jobbet mannen i sønnico. Da fikk vi ingenting. Nå jobber han hos en bilforhandler. Så nå når vi fikk nr 3 fikk vi en fin blomster oppsats. Det var en koseig overaskelse jeg ikke hadde forventa:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...