Gå til innhold

Wheely bug

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har en sånn? Vi vurderer å kjøpe en til gutten vår. Koster jo litt så tenkte jeg ville høre om noen hadde erfaringer med den. Var innom en butikk som hadde sluttet å selge de pga en del reklamasjoner sa de.. Men de er jo så fiiine da, og mini her digget den!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en.. :) Fikk den i gave, så aner ikke pris. Lillemann fikk den når han var 8mnd. (jul) og da var han alt for liten egentlig, men han klarte å leke med den på en måte for det. Og det har alltid vært stor stas å sitte på den og kjøre med den. Nå er den litt skummel, for han rekker ned med bena, men tør ikke\skjønner ikke helt hva han skal gjøre. Regner med den blir gøy igjen når han blir et par mnd eldre. :)

Ang reklamasjon så skjønner jeg det.. Hjulene er av enkel plast, og kan knekke lett. Vår datt i bakken og hjulet sprakk. Var i tillegg veldig vanskelig å skaffe et nytt hjul. Ringte vel 5-6 butikker i Norge som førte wheely bug, 5stk hadde sluttet med det, og en hadde ett hjul igjen i Oslo, og jeg bor jo på sørlandet, så måtte få folk til å hente det for butikken sendte ikke.

Ville kjøpt ekstra hjul om de hadde det, og bare hatt det i bakhånd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...