Gå til innhold

Man trengte ikke levere selvangivelsen hvis man ikke hadde endringer?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Overalt hvor jeg logger meg inn står det at selvangivelsen er ikke levert. Men det er vel okey det når jeg ikke hadde endringer?

 

Jeg fikk ikke skattepengene i juni eller august. Fordi jeg ikke hadde sendt inn på boligen (hadde ikke fått brevet, så visste ikke). Skulle jeg da levert selvangivelsen allikevel, eller holder det med å ettersende det brevet (sendte den 20. juli)?

Var oppe å snakket med de på skattekontoret, hun kunne ikke se noen feil. Så hun trodde jeg ville få de nå i sept. Men både mamma og pappa har nå fått en mail om at de får sitt oppgjør nå i sept. Men jeg har enda ikke fått det. Står fortsatt at jeg ikke har levert bare...

 

Er det fordi jeg ikke er e aktør? Burde ikke damen på skattekontoret sett om det var noe feil når hun gikk inn på min selvangivelse selv?

 

På forhånd, tusen takk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hvordan det med e-aktør er. Men det var akkuratt det samme for oss og vi får det nå i september. Men hvis jeg ikke har forstått det helt feil så er vel e-aktør bare det at du får det på mail eller sms. Det skal vel uansett komme opp på dine sider trur jeg.

Men er det ikke 17 det blir sendt ut da? Da er det jo fortsatt noen dager igjen. :-D Jeg har heller ikke levert selvangivelsen, det står på skattetetaten at man ikke trengte det selv om det sto med røde bokstaver på siden din:-) Det var vel en feil trur jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du og mannen din har fått mail om at det nå er i orden eller?

 

Det blir sendt ut 14. september. Ja det er noen dager til :)

 

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må vel fortsatt levere selv om du ikke hadde endringer. Det gjorde jeg i alle fall. Du må sende den, tror jeg.. (litt sent nå, men;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...