Beibifot er blitt Storebror Skrevet 7. september 2011 #1 Skrevet 7. september 2011 Til å vente på at den ene og den andre skal føde. Hatt mange fine kvelder her i forumet. Nå virker det som en ny bølge av fødsler står for tur, så det skal bli spennende å følge med dere! Lykke til alle med uregelmessige rier, ekte rier, smerter og forventninger, å ønsker dere en fantastisk fødselsopplevelse. Gleder meg til masse nye historier fra "kjente" og ukjente!!
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 7. september 2011 #2 Skrevet 7. september 2011 Tack! Har inte skett ett skit mer än det som var tidigare idag - så väntar med späääääänning! ;0)
semseme Skrevet 7. september 2011 #3 Skrevet 7. september 2011 Skulle ønske noe startet hos meg også!!! men det er så stille her
mami07 *fødeklar* Skrevet 7. september 2011 #4 Skrevet 7. september 2011 da er det ikke bare jeg som syns at det er rier og slimpropper og murringer i hytt og pine her nå da men koselig er det da,masse små nydelige nurk som kommer inn i denne verden hihi beibifot når har du termin egentlig???
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 7. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 7. september 2011 19 dager til Termin Enn du da?
kosemæ Skrevet 7. september 2011 #6 Skrevet 7. september 2011 hihi, jeg har startet å følge med så smått jeg også, synes det er kjempekoselig:) Jeg er bare i uke 31 selv, så her er det enda lenge igjen. Men moro å følge med dere andre; prøver å innse at det en gang skal komme en baby ut av denne kulen på kroppen, og synes det hjelper å lese om dere andre. Lykke til alle!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 7. september 2011 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2011 Been there, still is ) Blir litt sånn "sladder" , må bare sjekke oppdateringer hver dag. Avhenging til slutt 8-) Litt sånn mitt BIM liv, mens mannen sapper igjennom tven. I 9mnd *iiik*
mami07 *fødeklar* Skrevet 7. september 2011 #8 Skrevet 7. september 2011 jeg har 36 igjen jeg da til termin ja det blir jo sånn at man sitter å følger med her inne ,må jo få med meg hva som foregår med dere andre mammaer og mannen min lurer fælt på hva jeg syns er så spennende her inne hehe
Light of my life Skrevet 7. september 2011 #9 Skrevet 7. september 2011 Kan jeg spørre hvor du skal føde beibifot? Jeg kan ihvertfall finnes på Ullevåll om ca 21 dager ;-)
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 7. september 2011 Forfatter #10 Skrevet 7. september 2011 Stavanger )
♥tosmåtroll♥ Skrevet 7. september 2011 #11 Skrevet 7. september 2011 ja det er så gøy når ting skjer...litt uvirkelig at jeg selv også snart skal i ilden...wæææ....og ja man blir avhengig av denne bim--siå...
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 7. september 2011 #12 Skrevet 7. september 2011 Avhengig?? Vad pratar ni om?? Ha ha ha ha !!!
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 7. september 2011 Forfatter #13 Skrevet 7. september 2011 Snakker for meg sjøl, men herreminhatt så lett påvirket en blir. Da tenker jeg på.... Eg og vil føde snart utsagn i uke 35..... Sist svangerskap tenkte jeg nesten ikke den tanken, men nå er jeg bare så mer gira. Kansje fordi det har følgt med litt mer svangerskaps relaterte problemer, og hormoner fra helvete. Så det skal bli godt å "finne mæ sjæl igjen"
mami07 *fødeklar* Skrevet 7. september 2011 #14 Skrevet 7. september 2011 lycklig<3 du er like ille som meg haha du er overalt :oP
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 7. september 2011 Forfatter #15 Skrevet 7. september 2011 Har blitt litt avhengig av å lese oppdateringer om deg Du e jo fine då, litt sånn frustrert gravid frøken Lycklig;o)
Lycklig 2 barnsmamma Skrevet 7. september 2011 #16 Skrevet 7. september 2011 Ja för fasen rena BIM alkisen!! :0) Möter andra som gravida för flera gånger som säger, ja man hinner ju inte läsa om veckor och se på nätet som första gången... Då Säger jag nääää jag vet!!! Ha ha ha!!! Något ska man driva tiden med )))
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 7. september 2011 Forfatter #17 Skrevet 7. september 2011 Javel... da er det nok en kveld for meg. Nå er det slutt, vi ses i morgen... kansje eller kansje ikke for noen andre )
jobber med saken har klart det Skrevet 8. september 2011 #18 Skrevet 8. september 2011 Håper det kommer en bølge nå Jeg er iallefall klar til å hive meg på den:) Ellers koser jeg meg med uregelmessige kynnere som aldri tar helt av......
Beibifot er blitt Storebror Skrevet 8. september 2011 Forfatter #19 Skrevet 8. september 2011 JADA!!! Hodet er bom fast Det var guud å få bekreftet i dag, med masse stikk og kynnere å slim å gørr...eller snørr så det vel heller ut som denne gang!!! Nå vil jeg og bli veldig klar for fødsel, sjøl med 18 dager igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå