Gå til innhold

Adine_mirakel*ønskes vil du se hit litt? :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann

er du spent på svaret nå :) kjenner en sånn spent energi på deg... venter du på svar fra noe<??

føler du blir gravid igjen om et år jeg... august får jeg god følelse på...

får ikke så mye annet på deg nå, men driver å ser på så mange på en gang, så vanskelig å skille på energier... kan prøve litt senere en dag å se :)

Hva ser du på meg da??

03.11.83

Jeg får opp barnedåp på deg eller så er det bryllup det prøver å si meg..Usikker på når dette vil skje.

Er du irritert/lei deg over noe du føler at du ikke får til? Noe du ønsker deg. Får opp at du må ta deg en pause, tenke på noe annet..da kan de mest fantastiske ting skje :)

Annonse

Får ikke opp helt når det skjer..beklager, tror det er pga du ikke skal bli for opphengt i at denne mnd skjer det liksom, skjønner du hva jeg mener? du skal jobbe med kroppen nå, og det vil si hvile når du kan og ikke tenke det MÅ klaffe denne mnd. For det kommer flere mnd ;) Trøst deg med at det vil klaffe om ikke så lenge :)

heisann

du trenger ogsaa en pause og litt pusterom naa...du gir saa mye til andre at du kommer ut av balanse...

vet ikke hva det gjelder... men: denne siyuasjonen er ikke rett for deg. en del vesentlig info har blitt sjult for deg.du trenger aa stille fler spørsmaal for aa faa informasjon. stol paa din magefølelse. Dette er ikke den eneste muligheten som staar aapen for deg. den rette vil komme til rett tid...

studerer du.. du bør fortsette din utdannelse.

du har et viktig formaal ninnen kommunikasjon og kunst.

ser en flytting om ca 2aar,,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...