Gå til innhold

Orker ikke mer!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg orker ikke mer Jeg vil føøøøøøøøøøde idag!!! har fortsatt 13 dager til termin. men føler jeg har gått mer enn nok. Orker ikke ikke ikke mer. Jeg vil føde NÅ!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...uff ikke meningen å le, men du har liksom ikke så mange valg. Hold ut liksom ;o) Snart din tur!

Skrevet

Jeg klarer ikke å få det i hode at jeg må vente 13 dager til. jeg vet ingenting kan hjelpe meg, og jeg må bare vente, men ufff jeg klarer ikke mer! jeg får sånne faser hvor jeg ikke tåler noe og noen mer. JEG VIL FØDE IDAG!

Skrevet

För att få tiden till att gå så pröva några kärring råd! ;0) Det skadar ju inte! :)

Skrevet

kjenner følelsen :/ har 12 dager igjen og kjenner jeg virkelig er klar til fødsel og å bli kjent med lillegutt... men vet at jeg fremdeles kan gå gravid til 3 okt... :/ men prøver og tenke at han kommer om 12 dager :) Prøver og kose meg å slappe av :) men kjenner følelsen av oppgitthet kommer oftere og oftere...

Men vi får prøve å tenke på at den lengste ettapen har vi bak oss :)

Formen din da??

Skrevet

Lyckelig , jeg har prøvd alt, spist sterk mat, går mye, har sex hverdag, men ingenting hjelper.!!

gladmedprinsimagen formen er kjempe dårlig, vondt i ryggen, bekkene, blæra og halsbrann hele dagen. sover veldig dårlig tisser 60 ganger i timen . Så det er ingen dans på roser nei

Skrevet

semseme :o)

Se der... nå har nok en dag forsvunnet, og en dag minder til fødsel. Det går så bra vettu, det bare føles så langt di siste muse stega.

Er selv en nattevandrer til toalettet for 2 dråper, må ikke på do engang. Men kroppen gjør rare ting automatisk, våkner for å snu meg, mann som snorker, unge som leter etter bamsen sin å griner i senga, eller tørst, murringer i magen, kramper i kroppen, men nå er jeg så vandt med alle disse tingene at jeg føler kroppen står på Play. Er ikke noe jeg kan gjøre...med det første... men men.

Men det kan være godt å få det ut uansett, vi tar imot alt med åpent sinn her på bim :o)

God natt, så ses vi i morgen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...