Tante Blås Squaw Skrevet 7. september 2011 #1 Del Skrevet 7. september 2011 Flere ganger har andre forumbrukere postet linker til hvem denne mannen er - linker som da fører folk til TV3s egne sider, eller til Facebook. Altså - ingenting som ikke hvem som helst kunne rotet seg fram til selv med Google i hånd. Men dette har moderator valgt å slette (jeg antar at det begrunnes med personhets?). Det er her snakk om en PEDOFIL, DØMT fyr, som er såpass korttenkt at han stikker trynet sitt fram i media og vil ha oss til å begripe at han "har sonet sin straff." Han er ikke blitt halt skrikende fram i media, han har SELV valgt å ha en Facebook-profil i sitt virkelige navn, men profilbilde av sitt virkelige jeg. Han har også SELV valgt å melde seg på Robinson, og bildet der han gliser med sin bys fotballvimpel levner dessverre ingen tvil om hvor denne jævelen holder til. Likevel - på Din Baby får ingen trakasseres, selv om de foretrekker å voldta småunger. stakkars, stakkars mannen må ikke henges ut! Eller? Jeg er GLAD noen gjorde meg oppmerksom på hvem dette svinet er. Jeg forstår at moderator må forholde seg til reglene om personhets, regler som i utgangspunktet er knakende fine å ha på et hvilket som helst forum. Men er det virkelig personhets å dele linker om en dømt overgriper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Blås Squaw Skrevet 7. september 2011 Forfatter #2 Del Skrevet 7. september 2011 Jeg vil sette stor pris på et svar, moderator ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elin Skrevet 8. september 2011 #3 Del Skrevet 8. september 2011 Hei Tante Blås! Dette er et godt spørsmål, og jeg skjønner at du lurer. Min mening her er at personhets er personhets. Uansett hvem det gjelder, så står reglene ved lag. Personen som har gjort dette har fått sin straff, og det er ingen grunn til at Dib og Bim skal være forumet hvor vi hetser og diskuterer dette. Håper det var godt nok svar. Selv om det er lov å være uenig! Elin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå