Gå til innhold

Jeg føler meg faktisk litt stygg...(inspirert av innlegget med sjefen som kommenterte vekta)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har egentlig alltid hatt greit draget på menn, men ser jo i det siste, etter at jeg ble mamma, at alderen har begynt å sette sine spor.

 

Har en kvinnelig sjef som alltid rakker ned på seg selv, og drar med meg på laget. "Vi vet du ***** vi må stole på personligheten" osv. Også sammenlikner hun oss to med de andre kvinnelige ansatte og sier at "De er jo så vakre, vi to får nok bare godta naturen som den er"

 

Dette skjer faktisk hver dag, og jeg syns det er litt ubehagelig, at hun tydeligvis ser på meg som så veldig uattraktiv. Jeg merker faktisk at selvtilliten begynner å få en skikkelig knekk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ehh. Herregud.. Hva feiler det denne dama da?!

 

Neste gang sier du: Vettu. Jeg syns ikke det er så veldig koselig å høre at du syns jeg er så uattraktiv hele tiden!

 

Så får du se hvordan hun reagerer. Måte på oppførsel!

 

 

Du er nok en kjempesøt jente! Ikke bry deg om hva hun sier.. Hun vil nok bare dra med seg noen ned i søla. og tilfeldigvis ble det desverre deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Jeg er nok helt middels, men hadde kanskje før en utstråling og selvtillit som sjarmerte dem jeg møtte. Nå føler jeg meg veldig som "bare mamma" og har nok mistet denne selvsikkerheten - også er det et par-tre kilo som sitter støkk og som gjør garderoben min litt mindre variert.

 

Derfor går nok dette litt rett hjem hos meg for tiden, hadde kanskje ikke brydd meg så mye før. Det er nok litt min egen feil også, for jeg ler litt med... det er på en måte litt sårt å skulle konfrontere henne på det. Liksom insistere på at jeg ser bra ut, hehe. Det verste er når det skjer foran faste kunder, de blir jo selv litt pinlig berørt.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er skikkelig dårlig gjort.Virker som mange tror det er greit å si sånt om andre,så lenge de sier det om seg selv samtidig...og det er det ikke!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, je skjønner det ikke! Det kunne ikke falle meg inn å trekke inn utseendet til andre. Det virker rett og slett litt sosialt uintelligent.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun prøver virkelig å psyke deg ned på et slags vis, ikke rart du føler deg stygg. Hun gjør det med vilje og oppnår tydeligvis det hun vil. Du må heve deg over henne og sette henne på plass. Neste gang hun sier noe, sier du høyt og tydelig: "Snakk for deg sjøl!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan jo være fordi jeg sitter med noe spesialkompetanse som tilgodesees av dem over henne igjen?

 

Men det kan også være en sær måte å "bonde" på.

 

Eller, hun kanskje bare sliter med ekstrem ærlighet :D

 

Jeg sliter litt med å konfronter henne på det når jeg faktisk er helt enig :D

 

HI

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...