Gå til innhold

Noen litt store her fra Nordland, Fauske eller Bodø området?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, fra Bodø her:o) Er Big and Beautifull, er i uke 20 nå.

Skrevet

Hei!

Så koselig da :D

Er bare uke 11 jeg da :P

Skrevet

11 uker er ikke noe knussel...7 små dager igjen så når du de magiske 12:o)

Og da kan du nyte det neste trimesteret, som sies å være den beste perioden. Har du slitt med kvalme, så skal den visst begynne å dempe seg nå. Jeg hadde ikke det problemet...har vært kjempesulten fra dag en....kan være en årsak til at jeg havna her på 90+...he he

Angrer intet;)

Skrevet

Hehe! Er 2. gangs gravid, og denne gangen er det annerledes enn sist gitt. Den verste kvalmen er over, men hadde jo vært gøy om matlysten var liiiiiiitt bedre ;) Men om ikke annet så legger jeg ikke så mye på meg akkurat :P

• 1 måned senere...
Skrevet

Er du fra Fauske ms_freia?? Jeg er fra fauske selv, men pga veeeldig tidlig svangerskap så holder jeg meg litt anonym foreløbig :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Bodø her. :) 24 år. :) er i uke 27 nå. fødte dødfødt jente i januar og ble dermed raskt gravid igjen. :)

Skrevet

Huff så kjempetrasig med englebarnet:( Men fint at du kom deg fort fysisk i allefall:) Jeg er også i uke 27 nå, så det virker som vi har termin omtrent samtidig:D

Skrevet

Ja. :) Hva heter du på facebook? :) :) bruker du go være på Barn i Magen treff?

Skrevet

Er på facebook sin BIM Bodø 2011 - 2012 (står på terminlista for 29jan;) - men da jeg jobber skift så har det passet dårlig med treffene til nå:( Vil forhåpentligvis kunne delta om ikke så alt for lenge:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...